Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc-klub hvilken? Hvorfor? Kbh.
  • #1   8. dec 2013 Kommer vel helt an på hvilken slags klub du søger smiley er selv med i mc sjælland smiley herlig GRUPPE smiley

Ps
    Der er vente tid på at komme ind.. Ansøg via facebook smiley

• #2   8. dec 2013 Ja, jeg har googlet lidt, og set på klubbers hjemmesider.

Det jeg leder efter er vel en klub, hvor man mødes af og til til hyggeture, hyggeaftener, snak om mc'er, måske skruer lidt og udveksler tips.

En klub, hvor der er plads til alle typer. Både mennesker og mc'er.

Det er lidt diffust.

Derfor ville jeg gerne høre om jeres klub.

Hvorfor I lige har valgt den fremfor en af de mange andre.

Der er jo masser af klubber.

• #3   8. dec 2013 Skriv til mig privat.. Og stil alle de spørgsmål du lyster smiley

• #4   8. dec 2013 Klubber med "ventetid" og "begrænsede pladser" er SKOD klubber..... Så er det sagt! Find en hvor alle med den rette kemi er velkommen, og lad snobberne passe sig selv.....

Mvh Brian

• #5   8. dec 2013 Brian S: Det var da noget generaliserende lort at lukke ud. Nogle klubber ønsker bare kun at være en bestemt størrelse eller ønsker ikke at tage for mange medlemmer ind ad gangen. Det gør dem da ikke til skodklubber...

• #6   8. dec 2013 Jeg er selv med i mc Sjælland og meget glad for det.. nogle af os er pt ved at få værksted/mødested op at stå så der er mulighed for at skrue for dem der har lyst..

• #7   8. dec 2013 @flex.

I min verden er det en skod klub, når man har den slags latterlige regler. Møder man en ligestillet gut/tøs som man kan lide at være sammen med, så er der selvfølgelig plads i klubben...... Ellers ser de kun min røv og skosåler smiley

• #8   9. dec 2013 Brian S

jamen så bliv du bar væk..

Frandsen:
    jeg er os med i værkstedet.. smiley

• #9   9. dec 2013 180 medlemmer i mc Sjælland det er sku godt nok mange smiley

• #11   9. dec 2013 når du nu bor i Nordsjælland, har du så prøvet at kigge på Nordsjællands mc klub´s
    hjemmeside. der er en masse info.
    vi kører aften ture om onsdagen,og længere tur søndag kl. 11:00
    på alt fra sportsknallerter, cruisere over til turing cykler. vi samles på Shell tanken,
    der kan du bare dukke op og køre med for at se om vi dur
    ps. der vist nogen der "racer" tirsdag aften

• #12   9. dec 2013 Brian S: Så finder du da bare en klub hvor folk kommer og går som en banegård...

Hyg dig

• #14   9. dec 2013 @Nikolai.

At der er optagelses regler og at man skal passe i klubben har jeg 100% forståelse for... Men at man ikke lukker en ligestillet kammerat ind fordi " vi er altså de 50 medlemmer vi har besluttet vi vil være..... max " det er fandme tøset.... Alle disse klubber skulle tvinges til at køre med orange trafik vest smiley :P smiley :P selv om største delen af disse formodentlig så må lægge den gule på hylden smiley smiley

• #15   9. dec 2013 Mc-Sjælland er en FED gruppe på vejene, og man bliver mødt med åbne arme. Men der sker ET eller andet når folk sætter sig bag tasterne på feks. Facebook. Syndt når det er fede arrangementer de stiller op til.

profilbillede
  • #17   9. dec 2013 Brian S: Er man lidt børnesur over at man ikke må være med i en speciel klub? smiley

• #18   9. dec 2013 Nope.... Men jeg er rigtig knotten over jeg ikke må være i damernes omklædningsrum i svømmehallen smiley og det fik man først af vide EFTER man havde sagt ja til at være livredder........ Kællingesur med rette smiley

• #19   9. dec 2013 Det er fanme også for ringe Brian!

• #20   9. dec 2013 Fandme dejligt nogen er enige smiley skal vi lave en mc klub Nikolai ?? smiley

• #21   9. dec 2013 hmm .
    hvor mange må der så være i jeres klub ..

smiley

• #22   9. dec 2013 2....... Men 3 hvis vi kan få dig med Busa smiley

• #23   9. dec 2013 smiley smiley

• #24   9. dec 2013 MC sjælland er en joke ;o

• #25   10. dec 2013 Busa kommer jo med patter!

• #26   10. dec 2013 Tak for de mange svar.

Jeg bor faktisk i Kbh. men er villig til at køre lidt efter godt selskab.

Jeg har været inde på FB og læse om MC Sjællands arrangementer.

Det ser da ud til, at det er gode folk, der står bag.

Jeg har forståelse for at der er begrænsninger på antal medlemmer i en klub.

Men en klub, hvor man f.eks skal komme til slle arrangementer og hver onsdag aften passer nok ikke til mig.

Eller hvis der er alt for stramme regler om dit og dat.

Det skal helst være en klub med højt til loftet og plads til alle typer.

• #27   10. dec 2013 Brian S: Jeg er gammel livredder og jeg måtte da godt opholde mig i kvindernes omklædningsrum... uden for åbningstiden - når der skulle gøres rent! smiley

• #28   10. dec 2013 Hæ Hæ Hæ smiley det må jeg også..... Men det føles ligesom lidt forkert ..... Ikk ? Så'n lidt fesent smiley

• #29   10. dec 2013 Michael N.
    vi er en mindre gruppe på nogle og 20. hedder ganske enkelt: MC GRUPPE på facebook. Vi triller 1-2 gange om ugen og typisk 3-8 personer. Turen er med udgang et sted i KBH. Du er altid velkommen.
    Ps. Der er alle former for cykler.
    Mv.
    Thomas

• #30   10. dec 2013 Det lyder cool Thomas.
    Skal man melde sig til på FB eller har I også en hjemmeside?

Øv, der er laaaang tid til foråret. ??

• #31   10. dec 2013 Hej Michael, Øb nej ingen hjemmesidde pt. Vi er blot en flok tosser som elsker at trille rundt på vor cykler. bare hop ind på facebook og søg os. Åben gruppe.
    har lige set vi er oppe på 46 nu. smiley
    Yep dælme en lang vinter :-))

• #32   11. dec 2013 Spørgesmål: hvilken klub/gruppe køre fra Q8 tanken på Herlev Hovedgade??

Jeg var ude og køre en fredag aften, for ca 3 måneder siden da jeg ved ca 22 tiden.. tro jeg. køre forbi Q8 tanken på Herlev Hovedgade hvor der var måske op mod 30 biker der skulle ud og køre... der var ikke mange morfar cykler imellem smiley snakket med nogle unge drenge der bor i området... som stod og skummet over det, hvilket jeg også selv gjore smiley som fortæller at de mødes på tanken ret tid på tanken fredag aften. synes det så for fedt ud da de 2-4 første køre ud fra tanken bare og spærre hele Herlev Hovedgade af, for at de andre bare kan køre ud... også de giver den bare fuld hane ud af Hovedgaden... jeg har sku da aldrig hørt noget lignende der bare mindre om det

• #34   11. dec 2013 er der ikke nogen grupper/klubber for os der har et liv og ikke er på facebook ?

• #36   11. dec 2013 hmm.
    ikke på fjæsen,
    hvordan ville det se ud .. lol lol

profilbillede
  • #37   11. dec 2013 Det er mc sjælland der letter anker fra q8 ja smiley

• #39   12. dec 2013 kringle&madseen OK smiley jeg er ikke i tvivl om at der er lagt op til aften hygge på sådan en tur... det må være ret fedt at køre igemmen byen når man er så mange, men vil da helts ikke rammes af et æg smiley hehe men sjovt er det da

Kommentér på:
Mc-klub hvilken? Hvorfor? Kbh.

Annonce