Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tomgangsproblem
  • #1   5. maj 2020 Er det med karburator, hvis ja så prøv at rense og justere dem.

• Bandit
    Bandit Tilmeldt:
    okt 2019

Emner: 3 Svar: 4
    #2   5. maj 2020 Ja det er med karburator.
    Jeg oplever også at når jeg sætter choker til ved opstart stiger den ikke højere RPM end hvad den ville gøre driftvarm uden choker! Men jeg vil prøve at rense karburatorer samt indstille på ny

• #3   5. maj 2020 Lyder som om den ikke går på alle cylinder i de lave omdrejninger, men når den bliver hængende oppe i omdrejninger efter man har sluppet gassen, så kan det være et tegn på for mager blanding. Ved dog ikke om stor ubalance i synkronisering af karburartor også kunne være skyld i det. Det kan ihvertfald ændre motor gangen rigtig meget hvis dens r helt ude af balance.
    Rens, grundindstil, og synkroniser dine karburartor til en start.

• #4   6. maj 2020 karburatorsprit er en god ting

• #5   6. maj 2020 Du kan være uheldig at den er revnet i en eller flere cylindre. Det har de første årgange af R6 tendens til at gøre. Prøv at søge på cracked liner R6.
    Jeg har lige hjulpet en kammerat med at fikse en, det kostede i retningen af 10000 kr at få lavet. Har motoren meget blowby når du åbner oliepåfyldningen? Og går den bedre med oliepåfyldningen åben? Er det to gange ja, så er det desværre nok revnede cylindre smiley

• #6   6. maj 2020 Der er sprit i benzinen nu, så karburatorsprit er unødvendigt.

Kommentér på:
Tomgangsproblem

Annonce