Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri
  • #1   21. maj 2007 "Nu er spørgsmålet bare hvor" = Hvor det skal købes??

• #2   21. maj 2007 mc butikken på nettet har den garanteret også... Har handlet der flere gange selv... ingen problemer der smiley

• #3   21. maj 2007 Carlsens batteriservice i Køge(sjælland).... købte et gelébatteri derinde til lige under 500 kr opladt! Det spiller bare! smiley

• #4   21. maj 2007 Hvad er fordelen ved et gelebatt.?
    Kender ikke til det...

• #5   22. maj 2007 Største fordel ved gel-batterier er,at der ikke løber syre ud af dem, hvis de vendes på hovedet!!!!!!!

Fysisk/kemisk er de nøjagtig lige så stabile som almindelige bly/syre batterier.

Køber selv bilige standardbatterier hos T.Hansen. De kommer alligevel af til vedligeholdelse hver vinter, og så er de ikke dyrere end man kan skifte, når de begynder at gøre knuder!

• #6   22. maj 2007 Jeg har ladet mig fortælle - correct me if I am wrong.

Et gel-batteri "holder" bedre på strømmen, det bliver ikke så nemt afladet...

Derudover skulle et gel-batteri ikke falde sammen, så nemt som et "normalt" batteri gør det..

Jeg har selv Gel-batteri på min maskine..
    _________
    Jakob

• #7   22. maj 2007 Altså som gammel komiker (undskyld kemiker):

kemien er helt den samme, blot er syren "geleret", så vandet i syren bevæger sig langsommere mellem plader. Ionerne der dannes ved reduktion og oxidation er de samme, brinten der udvikles ved opladning er den samme, og blypladernes overflade, der efterhånden deaktiveres er den samme.

Muligvis vil udfældninger på pladerne tage lidt længere tid om at danne indre kortslutning, men jeg tror ikke det retfærdiggør prisforskellen smiley

Altså-jeg skriver tror smiley

Kommentér på:
Batteri

Annonce