1.866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hjælp punktering hurtigt svar hjælp punktering hurtigt svar

hej var til syn i går. og det gik sådan set meget godt. der skulle ny parabol på og så skulle jeg komme igen i morgen fredag kl 8. nu er den skiftet men desværre er jeg lige punkteret. kan man købe en af de der punkterings spray og fylde i eller er det ikke noget værd.

martin håber på et hurtigt svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp punktering hurtigt svar
  • #1   15. apr 2005 Jeg ville ikke gøre det hvis jeg var dig! Generelt er jeg modstander af den slags - også med bildæk, det giver et værre roderi inde i dækket med det snask.

Men der er vist noget med at man godt kan lappe motorcykeldæk, men efter hvad jeg har læst mig til er det ikke noget der kan anbefales - skulle vist give en ret træls kørekomfort bl.a.

Du kan formentlig godt få det gjort bare hvis du skal til syn (normal lapning) og så få skiftet dækket bagefter, men spray'en ville jeg holde mig fra (medmindre nogen herinde fra bestemt mener anderledes?).

• #2   15. apr 2005 tror du ikke den spray kan holde 60km. det ville hjælpe mig meget hvis det kunne lade sig gøre. har ikke tid til at få den lappet da jeg først har fri kl syv og skal være til syn kl otte. ødelægger sprayen noget?

martin

• #3   15. apr 2005 Jeg må desværre værre dig svar skyldig. Ved ikke hvor godt det spray er på MC'ere smiley

Hvis du ikke får nogen flere kvalificerede svar inden imorgen tidlig, så prøv da at ring til dit lokale MC værksted og hør hvad de mener, det må man kunne tage udgangspunkt i, om ikke andet.

Held og lykke med det smiley

• #4   15. apr 2005 der er noget der heder dæk pilot. en stank lim/gummi, du sætter op i dækket. Men det bedst er at lappe et dæk indvendit. eller købe et nyt dæk.! er også imod det der spray.

• #5   15. apr 2005 ja jeg køber også et nyt dæk. men skal bare kunne kører den til syn om en halv time. så prøver det spray. så må vi håbe at det holder

• #6   15. apr 2005 den er allerede flad igen punkteringsspray kan ikke anbefales. Men kan se dækket er med slange, og den er utæt ved ventilen så det er vel bare en ny slange der skal til?

• #7   15. apr 2005 MEd slange ja så duer det spray stads ikke. Men der er rigtigt at dækkert kommer til at se frygteligt ud indenvendigt hvis man prpper den slags i. Det er jo også kun noget til en absolut nødløsning

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #8   15. apr 2005 den kan godt holde.... men hvis det er et større hul ska du købe en prop og sætte i altså hvis det er et slangeløst

Kommentér på:
hjælp punktering hurtigt svar

Annonce