Hjælp til mekanisk problem på Honda vt500. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har et problem med min Honda, og jeg er sku bange for det er et af de mere omfattende.
Den starter fint og kører bare derud af. Men når den så bliver varm, begynder den og have problemer med at holde sig igang i tomgang, og der begynder at stå hvide dampe ud af overløbs slangen fra ekspansionsbeholderen. lige inden den dør begynder der at stå kølervæske ud af overløbs slangen, og vi snakker ikke små dryp, vi snakker meget væske der komme ud. Når den så er død er den ikke til at få igang igen før den er blevet kold.
Jeg har tjekket termostaten, og den åbner fint, nu overvejer jeg at samle termostat huset uden termostat. Jeg er bange for det kan skyldes en top pakning der er gået, hvad tænker i? kunne det skyldes noget andet?
jul 2014
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42
Har selv haft en vt500 med samme problem, desværre var det en ny toppakkning der skulle til. Fik en pris ved mekaniker på 10000-12000 kr, men var heldig at finde en fritidsmekaniker der lavede det til 3500 kr incl skift at pakning i forgaflen. Håber at du får det løst til rimelige penge. Du kan evt se mine spørgsmål ang vt 500 her på forum. Har også haft problemer med starteren.
Hjælp til mekanisk problem på Honda vt500.