{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Gert B
Gert B
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42

Hjælp til karburator rens Horsens {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en Honda vt 500 c fra 1985, den har hakket lidt i det ved 4000-4500 omdrejninger, så den anden dag gik den kun på den bagerste cylinder, men lige pudsig kørte den igen på begge. Så i dag kørte jeg en lille tur og den forreste cylinder stoppe med at virke igen, tændrøret var hel tørt. Så tror der skal renses karburator, hvil høre om en nær Horsens vil gøre det naurligvis mod betaling, da jeg ikke selv føler at jeg har nok mekanisk snilde til selv at klare opgaven. send gerne en privat besked hvis du kan og vil hjælpe.
mvh
Gert

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til karburator rens Horsens
  • #1   24. maj 2015 Nok for langt væk, ellers ville jeg gerne hjælpe smiley - uden beregning!! Men finder du ikke nogen tæt på (gør du nok, folk plejer at være hjælpsomme her) er du velkommen ved mig. Ikke at jeg er "ekspert" men kan godt finde ud af et par karburatorer, med synkronisering, som du nok skal have gjort når man piller i dem smiley

• Søren B
    Søren B Tilmeldt:
    maj 2013

Emner: 2 Svar: 21
    #2   25. maj 2015 Hvis du selv kan pille dem af og har lyst til at køre til Esbjerg kan jeg godt skille dem ad og give dem en tur i ultralyds badet og samle dem for dig igen, prisen er 6 Tuborg i flaske.
    Smid en pm hvis du kan bruge hjælpen.
    Hilsen Søren.

• Gert B
    Gert B Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42
    #3   25. maj 2015 Mange tak for de fine tilbud,Tom og Søren, men har fundet en løsning lokalt.
    Mvh
    Gert

Kommentér på:
Hjælp til karburator rens Horsens

Annonce