{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

el ekspert søges {{forumTopicSubject}}

hej mcg

har planer om at lave et kode system på mit nuværende projekt. har 5 switches der skal udgøre den her kode og ved som sådan godt hvordan det skal sættes op, men har hørt at jeg kunne bruge et specielt relæ så jeg kunne sætte en decideret rækkefølge op på de her switches.
nogen der kender navnet på et sådan relæ?

takker på forhånd

Magnus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  el ekspert søges
  • #1   1. okt 2016 Du kan bare lave det som en kaskade styring hvor første switches trækker et relæ som så når det er trukket giver mulighed for at den næste switches kan trykke set næste relæ O.S.V.

• #2   1. okt 2016 så ligsom at mine switches går ind og blokere for starteren går de også ind og blokere for hindanden?

• #3   1. okt 2016 Det jeg mener er at det den første switches trækker et relæ og det relæ laver et styre spænding til den næste switches som så kan trykke det næste relæ, men skal det være et nogen lunde sikkert system skal det laves sådan at hvis man trykker på en forkert switches så nulstiller den hele sekvensen og et par ekstra switches som også nulstiller sekvensen ville heller ikke være nogen skade til.

Selv ville jeg enten købe et færdig system eller lavet det baseret på en mikrokontroler så som en Arduino som kan programmeres frit efter ens ønsker.

Kommentér på:
el ekspert søges

Annonce