El-ekspert søges! {{forumTopicSubject}}
Hej på forum!
Forleden skiftede jeg min standard nummerpladeholder ud med en lille. I den forbindelse skiftede jeg også de originale blink ud med nogle LED-blink.
Jeg fik skilt det hele ad og prøvede om blinkene fungerede normalt uden at lodde modstande, relæ og lignende på.. Dette var til min store overraskelse tilfældet. Jeg tænkte derfor: Så sætter jeg da bare de nye blink på og samler hele skidtet igen"
Jeg tjekkede flere gange undervejs i samleprocessen om blinkene fungerede, hvilket var tilfældet.
Da jeg havde fået samlet det hele, og jeg skulle til at hjem ville jeg lige starte maskinen, for lige at høre hvordan den lød uden dB-killers i potterne.
Til min store overraskelse kunne maskinen ikke starte..!
Der var tænding på, men når jeg forsøgte at starte "klikkede" den bare..
Jeg er ikke den store elektriker, og har måske bevæget mig ud på lidt for dybt vand. Desværre havde jeg planer, så havde ikke tid til at fortsætte og gøre det færdigt, og har ikke haft tid de sidste par dage.
Jeg har selv følgende tanker, som jeg tror er gået galt i processen, og håber der er en som enten kan bekræfte det elller komme med forslag..
I den gamle bagskærm var der et nummerpladelys, som der ikke er på den nye. Ledningen hertil har jeg ikke "lukket af", men lod den sidde midlertidigt pga tidspres. Kan det være den der tricker mig?
På forhånd tak for hjælp
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.758
hvor længe brugte du strøm under installationen?
okt 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 37
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.478
Du bliver sgu ikke nem at hjælpe.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
Er helt enig med #1.
okt 2013
jan 2013
Følger: 9 Følgere: 2 Svar: 305
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 16 MC-er: 3 Svar: 121
okt 2013
Har lige et supplerende spørgsmål: