631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

SRAD starter er blevet slap ??? SRAD starter er blevet slap ???

Ja det er en lang historie men det korte af det lange er: toppakn. var røget på banesvinet. Inden jeg skilte den ad lavede jeg nogle opstarter,for at tjekke kølesystemet.Der kom over tryk i expansion v. 85 g så der var ikke rigtig nogen tvivl.Så langt så godt.Sidste gang jeg prøvede at starte den op inden adkillese,"stallede" starteren (relæet klikkede) men intet skete, så jeg tænkte ikke mere strøm og startkabler på fra bilen.Stadig ikke bedre,så tænkte jeg vand i cylinderen,da jeg jo lige havde haft den startet et par min. og så stoppet motoren igen.Nu however har jeg fået svinet sat sammen og ved turning uden tænding, var det samme historie igen klik klik... Kabler på fra bilen med motoren igang denne gang,og nu kørere starteren så enormt trægt,den kan ikke få omdr. nok på motoren til at starte. (uden tændrør kunne jeg med lethed dreje krumtappen rundt inden jeg prøvede at starte den op) Hvad dælan er der galt ? starter ? relæ ? mvh Torsten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SRAD starter er blevet slap ???
Kommentér på:
SRAD starter er blevet slap ???

Annonce