{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.980 visninger | Oprettet:

Min udstødning (knalder)...? {{forumTopicSubject}}

Min motard har stået stille 4 dage. Idag da jeg startede den, syntes jeg den havde en mere metalisk lyd en normalt. Cyklen har gået ca. 800km nu. Jeg har kørt de 600km uden problemer.

Så at den manglede olie, så det fik den. Men den knalder meget højt min udstødning, hvor den normalt er mere dyb i lyden. Kunne sagtens få den til at knalde før, men nu larmer den på en irriterende måde når den får fuld gas i 1-2-3-4-5-6. Det kun hvis jeg kører med lave omdrejninger den lyder dejlig dyb.

Samtidig syntes jeg den prutter meget når jeg slipper gassen. Den gjorde det lidt før eller hvis man provokerede den til at prutte med høje omdrejninger i lave gear og så slap gassen og den så motorbremsede.

Nogen der evt. Har en forklaring på dette??

Håber på lidt hjælp da jeg er bange for der er noget galt, den trækker heller ikke helt som den plejer syntes jeg, måske jeg bare syntes det nu, men virker sådan. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min udstødning (knalder)...?
  • #1   13. jun 2006 Det lyder som en utæthed et sted i udstødningssystemet - typisk en slidt pakning mellem 2 rørstykker. Hvis det er tilfældet, så kommer der "falsk" luft ind i udstødningen og det producerer nogle seriøse knald, prutter, backfire - hvad du nu end vil kalde det..... Prøv at sætte en hånd for enden af udstødningsrøret og skærm hullet af !! så kan du muligvis lokalisere utætheden ved at lytte efter... (hvis det er det der er galt)

• #2   13. jun 2006 Hehe hvorfor står den også stille i dette gode vejr??

• #3   13. jun 2006 Jeg må lige prøve den teori.. Har ikke haft tid, men så tænkte jeg idag skulle den luftes, men folk må tænke jeg er sindssyg, den skærer direkte i ørene, især imellem alle de bolig blokke der er her i kbh... Normalt lyder den jo super fedt.. smiley

• #4   13. jun 2006 Så det prøvet, og der var ingen utætheder smiley

Andre forslag..??

Kommentér på:
Min udstødning (knalder)...?

Annonce