{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik lige lavet en GPS-install-guide
  • #1   30. dec 2009 Super godt arbejde! hvorfor så "hemmelig" tekst.

• #2   30. dec 2009 Cool, har gået noget tid og overvejet at gøre noget lignende på min Versys, med selv samme beslag.

Regner med at gøre noget lignende, bortset fra at GPS bliver placeret over speedometeret, så den kommer endnu tættere på mit synsfelt (lettere at gøre på en Versys pga kåben).

• #3   30. dec 2009 Gennemført guide. Ide til version 2 kunne være at koble strøm til den ligesom Nicky's. Jeg købte selv en gps til mc'en efter at have set Nicky's, men fik den ikke installeret da jeg ikke kan gennemskue om sikringen kan holdes intakt og om strømmen til forlygterne matcher med amp/volt.

• #4   30. dec 2009 Har samme gps og holder , den sidder fint på min dl650 på styret med et par strips
    så slap for beslag

Har dog haft store problemer med strømmen , stikket irer til
    og giver dårlig forbindlse
    har dog løst det med at ledningen med stik ,bliver taget ind ,når det ikke bruges

før var ledningen monteret direkte på battriet

• #5   30. dec 2009 Hemmelig tekst?!?

Ang. strøm, så skulle den kunne holde strøm i op til 5 timer (nok nærmere 3 timer!), men så lange ture kører jeg ikke normalt - og skal jeg langt væk, så kan jeg som regel godt finde ud af at køre i den rigtige retning og så finde GPS'en frem til de sidste kilometer.

Jeg har lavet en lille lader, som passer på mit ladestik under bagsædet i "bagage-rummet", så den kan godt lades på en længere tur, hvis det skulle blive nødvendigt. Jeg er nemlig ikke til de der løse ledninger, som hænger og flagrer (eller irer; Lile Hansen H ;o)

Mvh

Kommentér på:
Fik lige lavet en GPS-install-guide

Annonce