fik lige lavet service igår.. {{forumTopicSubject}}
Så fik den gamle honda cx et service i går.. havde en kammerat ovre i mens.. prøv lige og spørg om han blev misundelig.. ( han køre selv kawasaki zxr900) olie proppen på cxeren sidder foran, lige til at nå, så "plop" af med olie, filteret er lige oven over "plop" af med filter.. i med det nye, på med olie, luftfilteret sidder så man ik ska bruge værktøj, så "swif" af med det gamle, på med det nye.. efter en time og godt med kaffe og kiggen på nettet for sjov, jaaaaa, så var det overstået... han brugte så vinteren på at få aaaaaaallle skruerne ud af kåben, aaaaaaf med div bøjler og halløj for at komme til motoren, og efter sååååååååååååååååååå lang tid så endelig på med alt det nye og såååååååååååå skrue sammen igen.... puha, godt jeg har en vel gennemtænkt og vel konstrueret gammel 80ér cykel.. men så gik der jo tid med det.. ha ha ha
kan godt være hans er uhyggeligt meget hurtigere på vejen... men hvis vi liiiige skal lave servie først, så tror jeg at jeg har fået et godt forspring først..
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
På min gamle CX'er kunne jeg skifte olie, filtre, tændrør og justere ventiler og knastkæde på 30min.
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 9 Emner: 115 Svar: 680
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 32 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.797
Det er jo som at sætte en motor renovering mellem din, og en puch maxi, puch maxi vinder, men der er nok lidt flere fordele ved at have en som din, når man skal over 30 km/t.
Er super glad for at jeg skal skrue en masse skruer ud, fordi jeg har valgt en mc med kåbe
God vind Kenneth.
T
jul 2009
blot en lille fortælling om at der er en himmel til forskel fra maskine til maskine.. og han var meget positivt overrasket over at det var så nemt på den gamle cxér :-)..
jeg blev næsten selv helt ked af det faktisk.. hva fanden skal jeg nu lave indtil vejret bliver godt?? så skal jeg jo bare side og holde i hånd med fruen
jul 2013
Følger: 12 Følgere: 9 MC-er: 5 Emner: 25 Svar: 226
jul 2009
Fik den først aller sidst på sasonen sidste år.
fik lige lavet service igår..