Indlæser...
Sortering
Udstødning og lyd Hejsa Nu kommer nok i jeres kyndige øjne verdens nok dummeste spørgsmål...men jeg er bare en rookie så jeg blive nød...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jun 2009
Visninger:
550
annoncer-folk -bud tænker og synes det er lidt spøjst.at jeg igennem det sidste års tid hvor jeg har fulgt en del med på området, har set ...
Generel diskussion
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
1.180
MotoCzysz er tilbage! Sort of .. Michael Czysz blev tilbage i 2004 kendt som manden der havde visionen og ikke mindst den amerikanske drøm om at udvikle...
Generel diskussion
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
1.018
svampet bremse Jeg har haft skiftet bremsevæske på min CX500, da væsken var meget grumset og beskidt. Men nu er bremsen blevet svampet...
Teknik
Oprettet:
5. jun 2009
Visninger:
742
skift af kardanolie og forgaffelolie Jeg overvejer at få skiftet kardanolie og forgaffelolie, for at være sikker på det ikke er noget 20 år gammelt olie der...
Teknik
Oprettet:
4. jun 2009
Visninger:
7.029
poker run (århus) alle er velkomne! POKER RUNDE TRÆF: Alle er velkommen og det hele starter fra klubben (adr følger længere nede) Så århus folk, nu skal...
Træf og arrangementer
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
391
Poker run (fed mc aktivitet) POKER RUNDE TRÆF: Alle er velkommen og det hele starter fra klubben (adr følger længere nede) Så århus folk, nu skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
839
Kodensator i stedet for batteri Hej Jeg har set at der er nogen der har skiftet deres batteri ud med en kodensator, hvis man skal jokke sin maskine i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2009
Visninger:
348
GS500 bremseskiver, loctite Jeg har for nyligt skiftet bagbremseskiven på min GS500, men 2 af boltene knækkede i fælgen, så de måtte bores ud, og j...
Generel diskussion
Oprettet:
30. maj 2009
Visninger:
1.206
Ha ha ha...hårfjerning - ADVARSEL ;-P - Fik lige denne tilsendt ;-D Du bliver lige nødt til at læse denne her... ...
Off Topic
Oprettet:
29. maj 2009
Visninger:
2.223
Import af MC Hej Har prøvet at søge lidt på fora'et og har fundet en del svar, men stadig et par ting jeg ikke kan få helt styr p...
Generel diskussion
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
6.820
Baggage Hej, Jeg har købt dette sæt http://www.louis.de/_3099dca6b65f8dbcc3393642c798adb6fb/index.php?topic=artnr_gr&articl...
Generel diskussion
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
395
Jinlun 150 spørgsmål Jeg har købt mig en Xinguye 150 eller hvad den hedder (: det er min første og fik den i super lækker stand med blok 32...
Teknik
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
1.174
Jeg fandt min MC igen... Efter jeg har annonceret min MC stjålet for ca. 10 dage siden: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.a...
Generel diskussion
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
1.589
av for helvede lorte tændings kabel det lort gav mig sgu stød. jeg skal vel bare have fat i et nyt kabel? eller hva? kan ikke helt forstå hvordan jeg kan ...
Teknik
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
741
2 uge uden min cykel :-( Ja så er det nu 2 uger siden jeg afleveret min suzuki VZ800 til forhandleren / værkstedet og der er stadig en uges tid ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
810
Skift af reservedele. Hej. Jeg skal til at skifte min håndtag til forbremsen og kobling. Samt skifte bag bremseskiverne og forbremseski...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2009
Visninger:
611
skift af dæk på mz Hey. jeg skal have skiftet dæk på min mz. er der nogen her der har prøvet det? ved godt der er en herinde der gør det f...
Teknik
Oprettet:
24. maj 2009
Visninger:
610
wheelies (slipping the cluch) hej alle jeg henter mig en R6 her i næste uge og er så småt begyndt at lege med wheelies men skal lige have lidt be...
Generel diskussion
Oprettet:
23. maj 2009
Visninger:
817
Optage TV på computer HJÆÆÆLP!!! Jeg har dummet mig en lille smule. Jeg er kæmpe fan af F1 og på søndag kørers Monacos grand Prix. Jeg har væ...
Off Topic
Oprettet:
20. maj 2009
Visninger:
494

Annonce