390 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

poker run (århus) alle er velkomne! poker run (århus) alle er velkomne!

POKER RUNDE TRÆF: Alle er velkommen og det hele starter fra klubben (adr følger længere nede)

Så århus folk, nu skal i hører om noget så specielt som et Pokerrun - vi starter i klubben hos true bikers og kører derfra, reglerne er simple. der er 5 poster, ved hver post, får du et kort når du rammer fem kort kører man tilbage til klubben og afventer, den som kommer tilbage med den bedste pokerhånd har vundet. Det er selvfølgelig sjovest og kører i grupper hvor tempo og fart passer dig smiley

det koster 100 kr og være med, der er præmier til de 5 bedste (så vidt jeg husker) vinderen går med pengene, dvs kommer der 10 som betaler 100 så går vinderen hjem med 1000 kr smiley så vidt jeg ved er vi 19 tilmedlte, det er ikke et krav at betale for at komme man kan jo så af gode grunde ikke være med i konkurrencen.

bagefter vil der være fest ligeså lang tid i kan holde det ud - bajer og drinks i baren og mulighed for at slå telt op i haven hvis det der.

vil i ikke melde tilbage hvor mange der kommer til løbet, alle er som sagt velkomne skal bare lige vide hvor mange kort der skal købes.

vi starterd. 13/6 (på næste lørdag) kl. 10 på selkærvej 4b, true 8381 tilst. (lige ved bilka) alle er velkomne til og kontakte mig på 60190761 eller www.truebikers.dk

der er fælles opsamling fra prismet kl 0930

ps. når jeg siger klub osv. snakker vi ikke HA hardstyle klub, alle medlemmer er cool. uanset hvordan de ser ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
poker run (århus) alle er velkomne!

Annonce