{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

meget mystisk ?? {{forumTopicSubject}}

ja det her indlæg er mere en forspørgsel på hvordan i ville håndterer sådan en situation...
Som bekendt er der mange forskellige mennersker på mcg og i mange aldre... her er min mening om hvorfor der ikke skal være "voksne" unden 18...
En ung mand skriver til mig og roser for min blade... fair nok, og mere var der ikke i det han tilføjer mig på hans msn og vi skrive en lille bitte smule og mcer og han påstår at han er medlem ude i Koldby Mc ved Thy...

dette passer ikke kender en der kører der og får dette bekræftet at han lyver... jeg siger det til ham og han undviger at svare... så anmoder han om at jeg accepterer en web cam samtale dette gør jeg... kan kun se ham... efter 1 min eller lig slukker han det igen og siger at nu skal jeg sende billeder til ham... jeg nægter og han bliver en sur lille dreng...
jeg gelmmer at blokerer ham på min msn også i dag skriver han at jeg skal sende nøgen billeder til ham... jeg tager det lidt som en joke og skriver tilbage at det kan han godt gelmme så begynder han at true mig med at hans storebror er HA´er... what the ?? jeg skriver til han at jeg nok skal finde en anden en at true da jeg nok ikke lige er den rigtige.... Hvad vil i gøre udeligere skrive til an admin eller ?? og self er der plads til folk unden 18 også det var ikke sådan ment men jeg gider sku ikke blive truet af en 17 årig... gider jeg faktisk ikke af nogen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  meget mystisk ??
Kommentér på:
meget mystisk ??

Annonce