{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr mystisk mail
  • #1   29. jun 2011 Nej har jeg ikke, men kan oplyse dig om det er rent og skær fup.

• #2   29. jun 2011 Hvis det virker for godt til at være sandt. Så er det nok også... :o)

• #3   29. jun 2011 Har fået noget lignende. Bare et lidt andet navn og email

• #4   29. jun 2011 ja han vil da sikke være glad for at købe en dansk afgiftbelagt mc...

når han kan få en magen til, til under det halve i hans land

mvh

• #5   29. jun 2011 Er set et par gange før,

http://www.motorcykelgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=156067

• #6   29. jun 2011 google mail adressen , så vil du se andre har fået tilsvarende mail.

• #7   29. jun 2011 Har også fået mails fra en eller anden ugandabjørn der var på ferie i sverige som ville have sendt min bærbar til finland til sin russiske nevø der er på ferie i bjergkøbing som skal have sin mormon fætter fra finland til at sende den til sig... og nej der blev ingen handel.. smiley

• #8   29. jun 2011 Har fået lignende mails / sms de gange jeg har haft en mc til salg på Blocket.. Har aldrig svaret på dem. Tror helt sikkert det er fake.

• #9   29. jun 2011 Jep jeg har også fået et par stykker... smiley

• Dan P
    Dan P Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 116
    #10   29. jun 2011 Fake...det er at betragte som spam.

• #11   30. jun 2011 do it smiley

• #12   30. jun 2011 Mirza A

LOL smiley

• #13   11. aug 2011 samme mail adresse har li bud på min bil smiley godt jeg googlede hans mail inden jeg troede det var rigtigt.

• #14   11. aug 2011 I got paypal but wount take it for use with a stranger i dont know.

Use paypal and pay the company then they can bring cash the day they come for the car.. That or bank transfer. Otherwise find a other Car

Kasper

Steve Emmahie <hie433@gmail.com> skrev:

Hi,

Thanks for the email and Sorry to inconvenience you about my mode of payment, I can only make the payment by PayPal because PayPal is an online payment system to send and receive money for online purchase, and due to my present location, I can't access my bank account as i don't have internet banking and i can't go to the bank due to the present location of my job, but i can pay from my paypal account because it is associated with my credit card and i want you to know that the transport company will handle the papers and documents of the car on my behalf as they already have my details

If you don't have paypal account, it is very easy to set up, go to www.paypal.com and get it set up , after you have set it up, Send me your Name, PayPal e-mail address to make the payment...

Looking forward to your response.
    Best regards

On Thu, Aug 11, 2011 at 3:09 AM, jensen kasper <jensenkasper_6@msn.com> wrote:
    Hello.

Its fine with me the method. Butik i only accept bank transfer or cash in hand. If the company or who come and pick it bring cash Its ok... No paypal sorry..

Regards kasper

Steve Emmahie <hie433@gmail.com> skrev:

Hi,
    Thanks for replying to my SMS,

Am Steve from Manchester, I'm satisfied with the condition and price and i am ready for immediate purchase, If there is a conclusion with the price, I can proceed with the payment as fast as possible..and If possible.

I can only make the payment by PayPal because i find it the easier to use my credit card safely due to my present location as i am presently in Malaysia on a business trip, I want you to know that PayPal is safe, secured and best way to send and receive money for online purchase.

Kindly send me your Full name, PayPal Email, final price, Telephone Number for me to make the payment and after the payment is confirmed and cleared into your account, The transport company will come for the pick up at your convenient time.

Thanks and i am waiting for your fast response.

Best regards

Steve

On Wed, Aug 10, 2011 at 11:47 PM, jensen kasper <jensenkasper_6@msn.com> wrote:
    Hello.

About audi a4. Final fast price 27'000kr. You can come and get tomorow if you want

Regards kasper

• #15   11. aug 2011 jeg kan slet ikke forstå at folk overhovet reagerer på sådanne noget bræk..
    alle i hele verden ved jo at vi har de dyereste kørertøjer i verden... så hvad.. hvad..hvad i verden skulle gøre at en gut vil købe et køretøj fra et så hårdt afgift plaget land som danmark, når et kørertøj magen til alle steder i verden ,koster fra det halve og ned..... jeg fatter nada....

mvh

Kommentér på:
Vedr mystisk mail

Annonce