Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc køre dårligt
  • #1   26. sep 2015 Uoriginalt luftfilter måske?

• #2   26. sep 2015 jeg syndes det ligner et flat spot
    træk en 3gears brænder evt rullende så skulle det gerne være overstået

• #3   26. sep 2015 Jeg tror det er fordi olien er blevet til syre og din motorblok er forsvundet, desuden har den tydeligvis stået på hjulene i en uopvarmet garage i flere måneder, løsningen vil være at få en ny motor straks, skifte olien 5-6 gange i træk (husk filter hver gang) og skift dækkene mindst tre gange for at fælgen retter sig ordentligt ind til de nye runde dæk. Og så skal den stå i varmestrømmen fra en varmeblæser på minimum 6Kw i ca. 28 timer for at kompensere for den kolde garage....

• #4   26. sep 2015 Hvis billedet skulle være af din motorcykel, så må du have taget grundigt fejl, for det er ikke af en motorcykel. Du har simpelthen været ude at køre på det forkerte køretøj. smiley

• #5   26. sep 2015 Drop sidevognen smiley

• #6   26. sep 2015 Fejlen kan aflæses på siden af tanken smiley

• #8   26. sep 2015 så nyt luftfilter, motor, olie, dæk, og så gennemvarmes. der røg den søndag vist smiley

og de unde tone om at det ikke er en mc og det er forkert mærke på tanken overhøre jeg fuldstændigt, For det er et gammelt hæderkronet mærke med mange sejer gennem tiden smiley

Kommentér på:
mc køre dårligt

Annonce