{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Michael F
Michael F
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

MC drukner {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en GSF 400 fra 91, der har kørt fint siden jeg købte den, men i går da jeg skulle ud og køre.. havde den start problemer, og druknede, jeg fik den igang.. men den pruttede meget, og lød ikke som den skulle.. samt røg lidt (hvid) efter den lille tur jeg havde.. stod den i en times tid et sted hvor jeg var på besøg.. og derefter kunne jeg ikke starte den.. og den dryppede benzin fra motor og udstødning, i dag kunne jeg så starte den.. men drypper stadig fra udstødning, og lugter meget af benzin, samt tøffer stadig lige så dårligt som i går.. det virker bare mærkeligt det komme så pludseligt.. jeg tænker der er noget galt med en tilbageløbsventil på benzin slangen ? men er der nogen der har andre idéer ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC drukner
  • #2   15. aug 2015 tror nu værst tænkelige forstoppelse med benzin ville være væskelås , det betyder minimum én ny plejlstang da væske ala benzin ikke kan komprimeres i flydende form

tjek din benzinhanes vacuum studs (den lille") membranen i hanen er sikkert mørnet = 0 styring af tilløb af benzin plus alt for meget af det , få det fikset inden du kører videre , motorens smøresystem fungerer ikke specielt godt i olie fortyndet med benzin

reperationen af hanen er billig i forhold til en komplet motorblok !

• Michael F
    Michael F Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #4   16. aug 2015 hvad snakker du om jacob, er det fordi jeg ikke lige svarede på dit svar smiley det må du da undskylde smiley :'( smiley måske jeg ikke kunne give dig et mere specifikt svar..

Kommentér på:
MC drukner

Annonce