{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Troels S
Troels S
Tilmeldt:
8. sep 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvilken mc? {{forumTopicSubject}}

Jeg har ændnu ikke fundet mit mc-kort, men ser frem i tiden, hvor jeg gerne vil have er mc, men hvad for en skal jeg vælger?

Jeg har kigget på lidt forskellige mc'er og er faldet over en suzuki gsx-r 250. Da jeg jo starter ud med et lille kørekort, skal jeg jo nok drosle den ned. Jeg har læst en masse om gsx-r'en, både godt og dårligt. Mange skriver den bliver kedelig (ikke nok pwer), mange skriver også at den bliver træls at høre på, findes der ikke en udstødning, der lammer mindre?. Jeg må alligevel ikke køre med særlig mange Hk i det første stykke tid. En anden grund til at jeg faldt over den, er at den ser rigtig godt ud og koste ikke så meget, mit loft er 23000 kr.

Hvis der er nogen der har andre forslag til en mc der er i samme stil og som ligger i samme prisleje eller billigere, så er i mere end velkommen til at skrive.

P.S Hvad koster det at drosle en gsx'er eller lignene model ned?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken mc?
  • #1   9. sep 2006 kan da godt andbefale min en gsx 250 er nu ikke samme stil
    men køre sku godt


  • #2   9. sep 2006 En neddroslet Kawaski GPZ500s. Gå efter '94 modellen der har 17" forhjul og skivebremse bag.
    Alternativet er også en Honda VTR/VTZ-250. Officielt har de 27/33 Hk men i den virkelige veden har de 40-45Hk alt efter årgang. Og så vejer de intet. Min kones VTZ250 tager en GS500 i optræk fra 0-af smiley
    Vil du have kvalivare og vrkelig god finish, så se også på en Kawasaki ZZR250. De er så noget dyere smiley
    /
    Jesper


  • Troels S
    Troels S Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   9. sep 2006 Har kigget lidt på hvad i siger om gsx-r 250 og det lader som om at de ofte er hårdt medtaget. Derfor kigger jeg efter andre modeler, har kigget på en Honda NSR 125. Men er den model også slidt, for den tager vel også mange omdrejninger. Jeg går ikke så meget op i hk, da jeg jo ikke må køre med mere end 34 hk. Jeg overvejer også en gsx 250 eller en Honda cb 400. Må ikke ligge meget over 20.000 jeg skal jo også have hjelm ,tøj og forsikring! Forslag er stadig meget velkommen.

    P.S. tak for indlægene smiley


Kommentér på:
Hvilken mc?

Annonce