Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xbox 360 eller PS 3 ?
  • #1   25. jun 2010 Jeg har begge og ps3 får du mest for pengene (incl blueray) + det er fuldstændig åndsvagt at man skal betale for at være online med xbox.

Men på den anden side så er Gears of War 1 og 2 grund nok alene til at eje en xbox smiley

• #2   25. jun 2010 jeg bruger selv ps3 også for a kunne se blue ray film.
    og i xbox er det vidst hd dvd den kan læse.
    men det er jo også hvad man mest selv er til.
    jeg kan ikke bruge xbox joystick så godt som ps3 joystick.
    syntes det er bedre i hånden.

• #3   25. jun 2010 Jeg anbefaler ikke xbox 360 på grund af den har en fejl som gør at den ikke virker mere. Dog findes problemet som regel kun på de gamle modeller af xbox 360. Problemet hedder "Red rings of Death"

Hvis du absolut skal havde en så køb en af de nyere modeller med hdmi.

Ellers tag en ps3 slim. Der er bluray med og der går man altså ikke galt i byen.

• #4   25. jun 2010 Hehe det findes der absolut ingen entydige svar på. Der er fordele og ulemper ved begge makine ligeledes er det alt efter hvilke spil-titler man går efter. Jeg er meget uenig med c-4 omkring betaling for online gaming på Xbox'en, det fungere simpelthen bare bedre på Microsofts maskine og koster ikke mere end godt 25 kr om måneden ved køb af et år. Dog er det klart, Blue Ray er fremtiden og det er der ikke på Xbox'en så her er i sig selv et KÆMPE plus til PS3'en. Jeg køber selv en PS3 inden længe, men jeg er absolut fortaler for Xbox'en og dens online system som er helt uden sammenligning. smiley

• #5   25. jun 2010 ps3 helt sikkert, xbox er sgu rollespillere:D

• #6   25. jun 2010 Red Ring of Death er vidst et overstået kapitel efterhånden, men bestemt en fatal fejl som Microsoft har måttet døje med.

• #7   25. jun 2010 Så du kan godt lide at betale for noget som du får gratis andre steder (ps3) ?
    Hver sine lyster, jeg betaler i forvejen for licens og internet og gider sgu ikke betale ekstra for at være online på xboxen, og jeg syntes ikke det fungere bedre online end det gør på ps3'en + ps3'en har trådløst netværk.

• #8   25. jun 2010 + xbox controlleren bruger batterier forresten, også jævnt belastende at løbe tør for dem en lørdag nat.

• #9   25. jun 2010 Jeg betaler skam også for internet og licens og der er ingen tvivl om at PS3'ens online del også fungere og opfylder den ens behov jamen så tøv ikke med at køb den, en fantastisk maskine med et gigantisk overskud i form af sin processor. Men onlinedelen på Xbox er simpelthen uden sammenligning i min verden og diverse anmeldere gør sig enige, spiludgivelse efter spiludgivelse:) Korrekt den nuværende Xbox på markedet har ikke indbygget trådløst netværk, men den nye model som er udkommet på det britiske markede har. Controlleren der bruger batterier er absolut intet problem, en PS3 controller kan vids også løbe tør for strøm en lørdag nat;)

• #10   25. jun 2010 men den kan lades op samtidig med at man spiller..
    det er noget wii og xbox ikke har fattet.. SOny pl. har bare skudt gøgen

• #11   25. jun 2010 Jonas ( O'nse )

Jeg vil gerne se dig spille bowling på wiien mens controlleren oplader (hvis nintendo nu lavet samme fidus som sony´s ps3) tror ikke det ville være det samme med sådan et kabel gennem stuen.

• #12   25. jun 2010 Helt klart PS3

• #13   25. jun 2010 Hvis blue ray er vigtigt for dig skal du selvf. vælge ps 3'ern. Jeg er selv "gammel" playstation mand, men er skiftet til 360'ern, fordi jeg synes spiludvalget er bedre, men det er selvf. smag og behag. der er stort set ingen forskel på det grafiske område mellem de to maskiner, så jeg ville chekke spiludvalget til dem, og vælge den maskine man synes har det bedste spilkatalog

• #14   25. jun 2010 Red Ring of Death er ikke et overstået kapitel endnu, har lige mistede min xbox til den.
    Personligt kan jeg se fordele i begge maskiner, så hvis jeg var dig ville jeg købe en af hver..;)

• #16   25. jun 2010 Jeg kører en tur i stedet..

• #17   25. jun 2010 x box !!

• #18   26. jun 2010 Tror det bliver en PS3 da den også har blueray.. Men skal lige høre jer. Kan en PS3 afspille PS2 spil? For der skal sku games noget GT vist jeg får en . Og kan forstå GT5 først kommer til november smiley

• #19   26. jun 2010 Hey Dennis,

En nye PS3 kan ikke spiller PS2 spil.. Kun den gamle PS3 med 60 GB harddisk kan, hvilket har fået brugt prisen op i det latterlige.. Og når man først har siddet og spillet HD spil i fremragende opløsning er det sgu en tam fornemmelse at gå tilbage til ældre formater.

XBOX'en er PS3en underlegen i grafisk formåenhed, men det kræver et skarpt TV, og nogle rigtig dygtige udviklere til at lave spil der kan trække læsset.. tror kun det er GT5 der egentlig er ved at nå potentialet for hvad PS3'en kan trække..

Den nye XBOX skulle være rimelig vild, men igen, uden at have haft den i herhjemme ved jeg det ikke.. køber en for at få kinect som er en ny styrrings måde, hvor man ikke har kontrollere men den kan genkende dine armbevægelser.. smiley

• #20   26. jun 2010 Tak for input. Var i dag ude i elgiganten fordi jeg ville have købt en PS3 250 GB. Men de sælger kun 120GB i butikkerne. Så skal bestille en over nettet. Men inden jeg gør det skal jeg lige høre hvad man bruger alt det plads til? Altså er det bare til vist man vil have musik til at ligge på den? For har vist forstået det sådan at man ikke bare kan smide en blueray film i og gemme den på den? Eller er jeg forkert på den?

Kommentér på:
Xbox 360 eller PS 3 ?

Annonce