765 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

hvor er jeg glad og lettet ..eller .. hvor er jeg glad og lettet ..eller ..

Nu er det med sikkerhed slået fast, og kommet frem at den familie af anden end dansk herkomst, som terroriseret hele Helsingør om rådet gemmen flere år, nu er blevet belønnet med en stor fin murerstens villa med stor have i kvistgård. hvor er vi blegansigter dog kloge at give det rigtige signal til de dejlige gæster som vil skide på os og vores land,at lav ballade og pis og lort nok, og i få i hoved og røv.... jeg krummer mine tær, over det signal der er sendt og dette frås med pengene alt imens der bliver skåret ned alle steder...

sikke nogle klaphatte der har stået for dette.....

jeg kunne brække mig over dem....

mener jeg

mvh

her et link

http://www.helsingordagblad.dk/article/20100525/NETNYT/705259993/0/FORSIDE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor er jeg glad og lettet ..eller ..
  • #1   27. maj 2010 Nam nam, kunne godt tænke mig en 200kvm gratis vila, og nyinstandsat inden jeg flytter ind, JA TAK!!!
    Forresten, kunne også godt tænke mig en limo der henter mig hver morgen, hvor der skal serveres morgenmad på vej til skole.
    Massagepiger og andet godt er vel en selvfølge med alt det ? smiley

• #2   27. maj 2010 Fuck er det en flok retarts der styre dk???

der er igen sammenhæng med det der sker her i dk fortiden...
    håber der er nogle der gider tage deres job seriøst og få rettet ind på dette land... og ikke bare bruger skattekroner på middage og hoteller og siger fra til møder fordi man heller vil på ferie... fuck hvor langt ude

• #3   27. maj 2010 Latterligt!

• #4   27. maj 2010 Pas nu på ikke at blive "racister" ....." Lidt " må vi vel finde os i ?

Hvem husker ikke udsendelsen i fjernsynet om en ung af anden etnisk herkomst som begik kriminalitet, ,,for så kunne han jo også komme på oplevelsestur til Sverige som vennerne" ..... Man tror næsten det er løgn men han begik rent faktisk kriminalitet for at "kvalificere sig" til denne "OPDRAGELSESTUR" ..... Længe leve politikerne !

• #5   27. maj 2010 det er dog mærkeligt, hvergang der er bare det mindste om indvandre der opføre sig skævt , (hvilket jo efterhånden ikke er usedvanligt) og at det bliver posteret her er TINA C på banen med et eller andet ....

er der en sammenhæng ..

• #6   27. maj 2010 Det giver sq en dårlig smag i munden ....
    Hvis det er Johannes Hecht-Nielsen der er ansvarlig for den beslutning skulle han sq selv have lov at betale for dem

• #7   27. maj 2010 tror jeg skal hjem og smadre hele boligkomplekset, bor godt nok i en ejerlejlighed på 120kvm, men vil da hellere ha en nyistandsat murstens villa!! hvis jeg smækker min chef en på skrinet, mon jeg så også får en lederstilling, eller endnu bedre, slipper for at gå på arbejde, men stadig får løn?

• #8   27. maj 2010 Hader folk der kalder det for racisme hvis man sviner folk af arabisk udseende / baggrund

De er samme race som os og racisme defineres som had mod en anden race så der skal lige tages et andet ord i brug når man sviner dem.. "Fremmedfjendsk" synes jeg personligt er et dejligt ord

Og ja, det er kære enhedslistens værk.. Fucking røde svin! landsforræddere... Hvordan tror i DK ser ud om 10 år hvis man fortsætter på denne måde.. Vi skal have smækket de fremmedelskere ud af regeringen.. Danmark er et lille lukket hyggeligt land. ikke et fucking overdrevet multikulturelt samfund med flere moskéer end kirker!!!!!

Hader religion!!!

• #9   27. maj 2010 det er de forkerte steder regeringen har besluttet sig for at spare......

• #10   27. maj 2010 Det er et sygt land vi efterhånden lever i!! og stortset ingen fatter hvad der er ved at ske med Danmark!!!

Politikerne træffer KUN deres beslutninger for at få stemmer uden at tænke over hvad konsekvenser deres idiotiske beslutninger har for landet fremover..

Der er uendelige mange eksempler på hvad der ville ske med os hvis vi opførte os på den måde i DERES lande

Tag brorsons kirken: Hvad ville der ske hvis vi tog til irak og staten nægtede os tilladelse, og så barrikaderede vi os i en stor moske og hoppede rundt i flere hundrede år gamle guld-altre som aber og råbte og skreg og prøvede at få alle betjente der gik derind dømt... Kan i sige hængning kære venner???

Hvad ville der ske hvis vi tog til irak og opførte os sindsygt og generede alle beboere omkring os.. Tror i vi ville få tildelt et 200kvm nybygget hus??.. At Halshugge...

Hvorfor skal det lige være Danmark der får slammet af slammet og alle de mest simple eksistenser der er komplet indoktrinerede fra barnsben og opfører sig som pattebørn der sparker og spytter til alle sider ligeså snart de ikke får deres vilje.

Hvad skal vores civiliserede lille land have alle de hjernevaskede simple aber for??
    I holland har de i det mindste krav om uddannelse før de kan komme ind i landet.

En ting der pisser mig mere af end selve kamelknepperne, er de folk der støtter dem og hiver dem ind i DK.. De skulle have en kugle for panden for landsforrædderi!

• #11   27. maj 2010 Enhedslisten er godt nok på dybt vand..

Jeg gider sgu snart ikke at betale skat mere, tror også jeg vil nasse på samfundet, og leve af sorte penge. Jeg skal bare have min MC, og så vil jeg glædeligt betale vægtafgift.

Jeg gider fandme ikke gå 37 timer om ugen og tjene penge til fremmede som skal have villa huse, ISÆR på trods af deres opførsel..................

Ses på vejene

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #12   27. maj 2010 Niels K: enhedslisten sidder altså ikke i regeringen. Det gør til gengæld Venstre og Konservative med Dansk Folkeparti som støtteparti.
    Jeg deler ikke synspunkter med Enhedslisten, men de kan altså ikke trumfe det mindste igennem selv

• #13   27. maj 2010 vi tager da bare ud og smadrer det, så kan det være de forstår en hentydning, og det ville sgu sætte et rigtigt budskab... Måske får vi endda også huset derhjemme lavet

• #14   27. maj 2010 Og så skulle etniske have et stærkt familiesammenhold ..... Hvorfor render børnene så rundt og laver alt det kriminalitet ?

Måske man ku´ spare lidt ved at skære i børnechecken til barn nr. 3 og derefter, så man ikke PRÆMIERES for at sætte børn i verden man ikke gider tage sig af ...... Fa´me TRIST .....

Kommentér på:
hvor er jeg glad og lettet ..eller ..

Annonce