hvor er jeg glad og lettet ..eller .. hvor er jeg glad og lettet ..eller ..
Nu er det med sikkerhed slået fast, og kommet frem at den familie af anden end dansk herkomst, som terroriseret hele Helsingør om rådet gemmen flere år, nu er blevet belønnet med en stor fin murerstens villa med stor have i kvistgård. hvor er vi blegansigter dog kloge at give det rigtige signal til de dejlige gæster som vil skide på os og vores land,at lav ballade og pis og lort nok, og i få i hoved og røv.... jeg krummer mine tær, over det signal der er sendt og dette frås med pengene alt imens der bliver skåret ned alle steder...
sikke nogle klaphatte der har stået for dette.....
jeg kunne brække mig over dem....
mener jeg
mvh
her et link
http://www.helsingordagblad.dk/article/20100525/NETNYT/705259993/0/FORSIDE
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 284
Forresten, kunne også godt tænke mig en limo der henter mig hver morgen, hvor der skal serveres morgenmad på vej til skole.
Massagepiger og andet godt er vel en selvfølge med alt det ?
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 675
der er igen sammenhæng med det der sker her i dk fortiden...
håber der er nogle der gider tage deres job seriøst og få rettet ind på dette land... og ikke bare bruger skattekroner på middage og hoteller og siger fra til møder fordi man heller vil på ferie... fuck hvor langt ude
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 575
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 116
Hvem husker ikke udsendelsen i fjernsynet om en ung af anden etnisk herkomst som begik kriminalitet, ,,for så kunne han jo også komme på oplevelsestur til Sverige som vennerne" ..... Man tror næsten det er løgn men han begik rent faktisk kriminalitet for at "kvalificere sig" til denne "OPDRAGELSESTUR" ..... Længe leve politikerne !
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 844
er der en sammenhæng ..
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.494
Hvis det er Johannes Hecht-Nielsen der er ansvarlig for den beslutning skulle han sq selv have lov at betale for dem
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 89 Svar: 799
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 47 Svar: 312
De er samme race som os og racisme defineres som had mod en anden race så der skal lige tages et andet ord i brug når man sviner dem.. "Fremmedfjendsk" synes jeg personligt er et dejligt ord
Og ja, det er kære enhedslistens værk.. Fucking røde svin! landsforræddere... Hvordan tror i DK ser ud om 10 år hvis man fortsætter på denne måde.. Vi skal have smækket de fremmedelskere ud af regeringen.. Danmark er et lille lukket hyggeligt land. ikke et fucking overdrevet multikulturelt samfund med flere moskéer end kirker!!!!!
Hader religion!!!
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 57 MC-er: 19 Annoncer: 3 Emner: 57 Svar: 642
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 47 Svar: 312
Politikerne træffer KUN deres beslutninger for at få stemmer uden at tænke over hvad konsekvenser deres idiotiske beslutninger har for landet fremover..
Der er uendelige mange eksempler på hvad der ville ske med os hvis vi opførte os på den måde i DERES lande
Tag brorsons kirken: Hvad ville der ske hvis vi tog til irak og staten nægtede os tilladelse, og så barrikaderede vi os i en stor moske og hoppede rundt i flere hundrede år gamle guld-altre som aber og råbte og skreg og prøvede at få alle betjente der gik derind dømt... Kan i sige hængning kære venner???
Hvad ville der ske hvis vi tog til irak og opførte os sindsygt og generede alle beboere omkring os.. Tror i vi ville få tildelt et 200kvm nybygget hus??.. At Halshugge...
Hvorfor skal det lige være Danmark der får slammet af slammet og alle de mest simple eksistenser der er komplet indoktrinerede fra barnsben og opfører sig som pattebørn der sparker og spytter til alle sider ligeså snart de ikke får deres vilje.
Hvad skal vores civiliserede lille land have alle de hjernevaskede simple aber for??
I holland har de i det mindste krav om uddannelse før de kan komme ind i landet.
En ting der pisser mig mere af end selve kamelknepperne, er de folk der støtter dem og hiver dem ind i DK.. De skulle have en kugle for panden for landsforrædderi!
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.839
Jeg gider sgu snart ikke at betale skat mere, tror også jeg vil nasse på samfundet, og leve af sorte penge. Jeg skal bare have min MC, og så vil jeg glædeligt betale vægtafgift.
Jeg gider fandme ikke gå 37 timer om ugen og tjene penge til fremmede som skal have villa huse, ISÆR på trods af deres opførsel..................
Ses på vejene
jun 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
Jeg deler ikke synspunkter med Enhedslisten, men de kan altså ikke trumfe det mindste igennem selv
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.839
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 116
Måske man ku´ spare lidt ved at skære i børnechecken til barn nr. 3 og derefter, så man ikke PRÆMIERES for at sætte børn i verden man ikke gider tage sig af ...... Fa´me TRIST .....
hvor er jeg glad og lettet ..eller ..