{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

HVOR ER JEG GAL! {{forumTopicSubject}}

Hej alle....

Var et smut på bakken i går... fin tur, skide god parade, og alt var helt fedt! Tak til alle der var med, UNDTAGEN ÉN!

Da tiden kom til at vi skulle hjem, var mit spejl blevet bugget ind. ingen skade i det, udover der er en der har pillet. Da jeg så i dag, kommer ud til cyklen, ser jeg den... en 2 cm lang, HVID, DYB RIDSE, i min mørke kåbe! ARGH Hvorfor går folk dog mellem cyklerne, når de holder så tæt parkeret?!...

Det skulle lige ud.

Venlig hilsen Nicolaj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVOR ER JEG GAL!
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   30. mar 2007 Jeg måtte også have fat i nakken på flere som ville mase sig mellem min og en anden SV'er i stedet for at gå 3 meter længere hen i række hvor der var plads...

Klaphatte uden respekt for andres ejendom, skulle tampes flade..

• #2   30. mar 2007 det er da direkte groteskt!... og det går bare galt hver eneste gang man blander almindelige dødelige, med mc-folket... men det var min første bakkeåbning, så det skulle prøves...

• #4   30. mar 2007 Mikael.

Ja... der er nemlig lagt rigtig meget i den. tak for komplimentet. og det er min første cykel... og den kåbe blev malet sidste år, stod 100% uden fejl... og nu er der en stor, fed, hvid ridse ved mit spejl.... nu kan jeg lappe den, og polere op, men jeg ved at jeg stadig kan se det bagefter...

• #5   30. mar 2007 jesper:

Jeg kunne godt finde på det, for jeg går sgu op i detaljerne... men så igen, det sætter mig i et dilemma... for havde tænkt mig at skifte cykel til vinter- og hvor mange flere penge vil jeg så skyde i den?...

• #6   30. mar 2007 hvmr er sådan en idiort som ville tage et par hansker... er der ingen respekt mere????

kæft det kan sku gøre en pis off må jeg nok sige..

og ja susanne godt du havde din hjelm med..

Kommentér på:
HVOR ER JEG GAL!

Annonce