Hvor er jeg træt {{forumTopicSubject}}
Af folk de rhar ondt i røven over motorcykelister
Fuck de er bar nogle svin må de alle brænde op i helved hvis ikke jeg når og brænde dem af!!
jeg var ude på en dejlig god lang og stille kør tur hvor jeg hilste på gud og vær man var i godt humør solen skinder, og så afsted, så næsten helt hjemme køre jeg på en landevej og der køre jeg vel en 90 ca i et stort sving (Det er så stort så man snildt ku køre MEGET stærkere)
jeg drejer så af efter svinget og køre op i min eget bolig kvater (Bar ind fra den anden side af ind hvo jeg bor)
Og køre self stille og roligt faktik bar triller igennem gaderne i tomgang, da der pludselig står en eller anden spasser ude på vejen og råber efter mig, jeg køre hen til ham og spørg hvad der er er med hjam, og han begynder at brokke sig og svine mig til og sige jeg skal køre ordenligt nede på landevejen osv osv osv
Så svare jeg self igen at : undskld mig men det sku han da vist overhovedt ikek blande sig i.. det ender så i en kæmpe diskotione hvor vi nærmest står og råber af hindanden og han truer med at han satme nok skal blande sig i hvordanjeg køre osv osv osv og lad somom han tager min nummer plade, det ender så med jeg blir så tosset så jeg slå min nummer plade op og går ud da jeg skal til at køre, men han tror jeg er ved at stige af cyklen og skynder sig at begynde at gå tilbage til han hus mens han råber og kalder mig alhverdens ting og sager!
For satan hvor jeg hader den type mennekser!!!!!
Jeg ku forstå det hvis jeg kørte vildt i ville kvateret, (Der e rjeg selv ude med det samme og få folk til at køre pænt da der er børn på vejene osv) eller hvis han så jeg kørte onsvagt eller lign men det der for satan hvis jeg ku slippe afsted med det ville jeg satme trække ham efter cyklen og brænde hele lortet af. kæft en nar!!!! lejer satme en motor cykel klub til at køre STÆRK frem og tilbage på samme vej for så til slut at runde af med at trille sammen med mig gennem gaden igen forbi naren der!
hehe sku bar lige ud med det:)
Håber i for kørt lidt i det skønne vejr:D
God weekend mc folk
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 203
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.938
Du gør følgende:
Tag en stor sort skraldesæk, og en lille skovl.
Gå kvarteret rundt sent om aftenen og saml ALLE hundelorte ind og læg dem i sækken.
Tøm sækken foran idiotens hoveddør...
Så har du gjort dit kvarter en god gerning, og så har fjolset endelig noget konkret at brokke sig over ;o)
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 73
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 9
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 1.390
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 55 Svar: 489
gå ud og se på din cykel, den er sku fed, ham var sikkert bare jaloux...
aug 2006
Sys bar det utroligt folk kan være så latterlige, sidste år kørte jeg med en fra Odense af Rene han var ude for der var en eller anden gammel tosse der kastede en spade efterham da han kom kørende forbi, han ramte dog istedet bilen der kørte bag ham, men det jo syt sådan som folk de ter sig!!!
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 265 Svar: 603
http://www.youtube.com/watch?v=HR0I3TkcX1E
Spol frem til 04:30 inde i klippet
K.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Ja, lidt snoninger er hvad der skal til. Så kan kæfte op al det de vil
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 303
du glemte at han skal ringe på døren og når så personen kommer ud så tænde ild til sækken så slukker han med skoen og jokker ind på gulvtæppet.
aug 2006
sjovt du skriver nævnte lige det sidste år med ham den gamle der kastede en spade efter dig hehe
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 53
min nabo har været og brokke sig over motorstøjen og sagt alt muligt pis om at han har talt med alle på vejen om hvor meget motorstøj der var... skal lige siges jeg bor halvvejs oppe af vejen og altid triller meget langsomt frem og tilbage da der er børn osv. men den skal jo lige startes osv.
der er bare nogen idioter der altid kan finde noget at have ondt i røven over
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.276
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
men ja, man kan jo slet ikke høre hvad de siger når man har hjelm på, og motoren vræler ved 7000 omdrejninger
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 203
aug 2006
aug 2006
Hvis han eller de brokker sig over støjen når du er der hjemme er det deres problem, der kan de ingen ting gøre....
Vores nabo havde en hund der stod og gøede kl 23 om aften og nogetn gange 5 om morgen, vi fik afvide af politiet at man ingen ting ku gøre, hvis man havde tænkte sig at arbejde med motorsav på den tid af dagen ku han for den sags skyld gøre det..... self blir man nok bar ikke så populær i kvatgeret men ellers hehe:D
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 53
helt enig... derfor kom det også som lidt af en overraskelse da naboen overfuste mig... har nemlig gjort alt hvad jeg kunne for ikke at larme unødigt, men nogen mennesker har vidst ikke andet at tage sig til end at lytte efter støj på villavejen.
som dannie siger kan jeg jo egentlig være ligeglad, men man vil jo helst være på god fod med ens naboer osv.
men har talt med flere på vejen idag og ingen andre har hørt noget om det møde han talte om og synes ikke der er noget problem
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 862
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 73
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
aug 2006
Jeg er med på den der du siger med at man da lige sku tag en snak om tingende, nu snakker vi jo i forvejen godt nok sammen alle sammen i gaden som jeg tror naboer eller som de måske gør mange steder hehe
Men siger bar hvis det kom så langt ud, så ku maksinen stå i tomgang det mest af natten uden de ku gøre noget ved det, og ment med ham spasseren der så bor han jo helt nede i modsatte inde af hele bolig området, så så længe je gkøre pænt gennem hans gade har han jo ikke ret til at brokke sig over hvordan jeg køre på lande vejen, hehe men gir dig ret i det der med man self skal ku snakke med naboerne også:D
aug 2006
Hvor er jeg træt