{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

Hvor er jeg træt {{forumTopicSubject}}

Af folk de rhar ondt i røven over motorcykelister

Fuck de er bar nogle svin må de alle brænde op i helved hvis ikke jeg når og brænde dem af!!

jeg var ude på en dejlig god lang og stille kør tur hvor jeg hilste på gud og vær man var i godt humør solen skinder, og så afsted, så næsten helt hjemme køre jeg på en landevej og der køre jeg vel en 90 ca i et stort sving (Det er så stort så man snildt ku køre MEGET stærkere)

jeg drejer så af efter svinget og køre op i min eget bolig kvater (Bar ind fra den anden side af ind hvo jeg bor)
Og køre self stille og roligt faktik bar triller igennem gaderne i tomgang, da der pludselig står en eller anden spasser ude på vejen og råber efter mig, jeg køre hen til ham og spørg hvad der er er med hjam, og han begynder at brokke sig og svine mig til og sige jeg skal køre ordenligt nede på landevejen osv osv osv

Så svare jeg self igen at : undskld mig men det sku han da vist overhovedt ikek blande sig i.. det ender så i en kæmpe diskotione hvor vi nærmest står og råber af hindanden og han truer med at han satme nok skal blande sig i hvordanjeg køre osv osv osv og lad somom han tager min nummer plade, det ender så med jeg blir så tosset så jeg slå min nummer plade op og går ud da jeg skal til at køre, men han tror jeg er ved at stige af cyklen og skynder sig at begynde at gå tilbage til han hus mens han råber og kalder mig alhverdens ting og sager!

For satan hvor jeg hader den type mennekser!!!!!

Jeg ku forstå det hvis jeg kørte vildt i ville kvateret, (Der e rjeg selv ude med det samme og få folk til at køre pænt da der er børn på vejene osv) eller hvis han så jeg kørte onsvagt eller lign men det der for satan hvis jeg ku slippe afsted med det ville jeg satme trække ham efter cyklen og brænde hele lortet af. kæft en nar!!!! lejer satme en motor cykel klub til at køre STÆRK frem og tilbage på samme vej for så til slut at runde af med at trille sammen med mig gennem gaden igen forbi naren der!

hehe sku bar lige ud med det:)

Håber i for kørt lidt i det skønne vejr:D

God weekend mc folk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er jeg træt
Kommentér på:
Hvor er jeg træt

Annonce