{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

jakob skov i
jakob skov i
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 23

mc + bil kort. {{forumTopicSubject}}

Hej igen! smiley

fortsættelse af tråden " begynde et par måneder før "

Nu har jeg været ude idag og spørge nogle forskellige kørelærer om hvad du kunne tilbyde ang. et samlet kort (mc+bil) skal lige siges at jeg kun var 2 steder.

De kunne begge anslå en pris på omkring 20000-21 kr i alt incl- læge førstehjælp mm.

Er det bare mig eller sparer man næsten ingen ting? eller har jeg bare fundet de forkerte køreskoler?

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc + bil kort.
  • #1   18. jan 2010 Du sparer næsten ingen ting. Jeg søgte også en masse efter begge kort. Og der lå prisen på det samme :S

• #2   18. jan 2010 Hmm lyder bebret. Hvad koster kort til bil nu om dage?

Man skal jo spare teori og teoriprøven som minimum og jeg gav 8k for mit mc kort med teori og teoriprøve!!

• #3   18. jan 2010 Kort til bil koster ca 10.000 og det samme gør til MC.. Jeg betalte ca 18-19.000 for begge mine .. Bestod både teori og køreprøverne første gang og 'sparede' på nogle af timerne så jeg ikke skulle betale for køretimer op til køreprøven smiley

- Du sparer ca 1500 kroner ved at tage det sammen , men heldigivs kan du tage undervisningen samtidig smiley så du ikke skal sidde og høre på den samme teori to gange smiley

• #4   18. jan 2010 godt man ikke skal til at tage kørekort nu jeg gav 7.500 for bil og mc tilsammen

• #5   18. jan 2010 glad for jeg har fået alle mine kørkort betalt smiley (A-B-C-D-E)

Da jeg tog MC kostede det i omegnen af 9k

• #6   18. jan 2010 hør lidt mere rundt... jeg fik begge mine til 14000 samlet (her lige før vinter) og det var med de obligatoriske køretimer til bil, og fri teori og køretimer til MC, dvs jeg kunne få alle de køretimer jeg ville have på MC uden at skulle betale mere...

• #7   18. jan 2010 Ved du hvad - det er faktisk ikke rabatten, der er vigtig her. Det er det faktum, at du får 26 undervisningstimer sammenhængende i trafikken i stedet for to gang tretten med måneder eller år imellem. DET er sikkerhed, og det kan slet ikke vejes op i penge. Begge mine børn har gjort det, og guderne skal vide, at det har været tydeligt at se på deres trafikforståelse og især evnen til at skue fremad - begynderen har simpelthen meget større overskud, når han slippes løs i trafikken på den måde.

Jeg kan simpelthen ikke anbefale dette stærkt nok!

• #8   18. jan 2010 Jeg gav 15.000.-
    og så nogle beløb til kravlegård, førstehjælp osv. Men det er max 1000.- oveni.

• #9   18. jan 2010 Mit bil-kort kostede 10K. Tog det i vinteren '96. Skulle fortsætte med MC bagefter, men en snestorm udskød det et par uger ;o)
    Det var lige inden reglen for stor/lille MC kom. -(Og kostede i øvrigt "kun" 3000 kroner oveni til 1 - 2 teori-timer, teori-prøve, 2 timer i kravlegård og 4 timer på vejen)
    I dag SKAL man jo også tage til sidevogn + en masse teori og praktik = mange timer = dyrt!
    Men spørg alle de steder du kan komme til - der kan jo godt stadig være stor forskel på prisen.

• #10   19. jan 2010 Inden for de seneste år er begge mine unger blevet udstyret med begge dele til mellem 17 og 18000 hver.

De kunne have været gjort lidt billigere, men vi valgte en kørelærer, der dels underviser ordentligt og som var vidt berugtet for at have styr på sine planer og berammelser af diverse prøver og kurser.

Man skal ikke glemme, hvad det koster, hvis der skal ekstra timer til på grund af ventetider eller eventuelt tabte gebyrer, hvis den prøve ikke gennemføres til tiden

• jakob skov i
    jakob skov i Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 23
    #11   19. jan 2010 Knud:

Mange tak for dine svar, de var meget behjælpelige smiley .

- tak for jeres svar, alle andre! smiley

Kommentér på:
mc + bil kort.

Annonce