{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Forsikring Bil/Mc {{forumTopicSubject}}

Hey alle. For lidt siden var der en gut der sagde til min at jeg sagtens kunne få en billigere forsikring, kan bare ikke huske hvilken han sagde jeg skulle tage.
Har Topdanmark.

Og min mc forsikring er lav nok hvor jeg gir 1279 halvårligt for en CBR 125, 7000-9000 km.
Og min bil er dog dyr synes jeg, hvor jeg gir 5544 kr for ansvar, for en Toyota Aygo 2011. 20000-26000 km.

Har i nogle bud på en forsikring der vil være billigere end hvad jeg har nu?

Tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring Bil/Mc
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #1   26. jan 2018 Der er ingen vej udenom at ringe rundt til alle de selskaber du gider snakke med.

Vær parat til at flytte alle forsikringer - det giver oftest en masse rabat.

• #2   26. jan 2018 eg bruger GF til MC da det er langt det billigste for mit vedkommende som ung. og det er den eneste forsikring jeg har ved gf. mener jeg skulle give 1600kr årligt i ansvar for min Aprilia RS 125.

prøv at give den et kald smiley

• #3   26. jan 2018 Nicolai det er sguda dyrre end den jeg har nu! AHAHHA Bare mærklig for ham jeg købte min mc af for to år siden avr 20 og gav 970 årligt for samme mc som min. Fatter jeg ikke. Hans far var kørelære måske derfor smiley

• Andreas .
    Andreas . Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 74
    #4   26. jan 2018 Mondux,
    Alka,
    If

Som sagt, prøv dig frem.

• #5   26. jan 2018 hos topdanmark får du 20% på præmien såfremt du er medlem af mctouring nyt

• #7   26. jan 2018 Det kan måske gøres LIDT billigere, synes det er fine priser til en i din alder, jeg gav 12.000kr om året i ansvar for min første bil, nu giver jeg 2500kr for en bil med 200hk..

men ring rundt til ALLE på listen...

• #8   26. jan 2018 Troede bare når jeg havde en bil med 69hk at min forsikring kunne gøres til 4000 måske smiley

• #9   26. jan 2018 det kan den måske også, men det er ikke en kæmpe besparelse, forstå mig ret, jeg synes du skal tage den, men du får ikke forsikringen 50% billigere i din alder.. så må du selv vurdere hvor meget tid du gider bruge på at ringe rundt...

• #10   26. jan 2018 Din alder har meget at sige for de fleste forsikringer :), Jeg har selv lige ringet rundt og fået diverse forsikringstilbud.. og det er da endt med at jeg har sparet 1200kr på MC med kasko og 1000kr på bilen ved Aros forsikring :), men den gyldne alder er 25 ved de fleste selskaber smiley

• #11   26. jan 2018 Gf overraskede mig meget, der har jeg dog også de andre forsikringere.
    Men motorcyklerne havde jeg ikke hos dem, med ved mondux.

Dragstaren årg 02. 2600kr kasko.
    Yamaha R1 årg 06 2600kr kasko.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #13   26. jan 2018 Jeg har hørt meget lort om GF, så derfor valgte jeg dem fra.

• #14   26. jan 2018 Jeg havde GF og det var okay men havde dog heller igen skader, det stoppet så da en fra selskabet kom for at gennem gå huset, der var mange ting han anbefalet skulle lave om, men da reporter kom var det ikke anbefaling men krav. Så stoppet det ret hurtig

• #15   26. jan 2018 Som skrevet, så skal der ringes rundt smiley
    Til bil tror jeg, jeg nåede at ringe til en 10 stk..
    Dyreste lå på ca 14k for ren ansvar, endte med 5k for delkasko hos alm brand.. smiley

• #16   27. jan 2018 next Forsikring

• #17   27. jan 2018 Ang. GF vi har haft brug for dem ved både bil kasko, rør skade, brand i et skur min nabo stak ild i.
    Der har aldrig været problemer med dem, eller noget at klage over.

• #18   27. jan 2018 arr Sebastian dit er halvårligt, mit var helårligt ??

• #19   27. jan 2018 Hey jeg har samme mc som dig og betaler 1685kr om året, det er hos Danske forsikring.

jeg søgte bare efter tilbud på nettet og blevet ringet op af forskellige forsikringsselskaber. Først stod jeg til at skulle betale 8000kr om året, så fik jeg et tilbud på omkring 3000kr og så til sidst et på de her 1685kr om året. Og så tog jeg det, det er meget nemt og man skal ikke gøre meget selv det klare forsikringselskaberne bare indbyrdes smiley

• #20   28. jan 2018 Nicolai tror lige jeg skal kontakte gf til min mc så ahaha smiley

• #21   29. jan 2018 jeg har haft GF i 5-7 år og har aldrig været så tilfreds med et andet forsikringsselskab..

jeg brugte dem 2 gange på bil..

og 1 gange blev jeg frarøvet alle mine ting i Brasilien, jeg fik alt erstattet på trods af at jeg ingen kvittering havde på tingene (mobil, smykker osv) og der var heller ingen politirapport..

det var jeg godt nok overrasket over, jeg sagde endda jeg havde købt mobilen brugt på dba for 800kr, det var ligemeget, den kostede 2300kr i deres system..

så GF kan helt sikkert anbefales herfra !

men de er for dyre på bil når man kommer over 200hk, så nu har jeg skiftet...

• #22   29. jan 2018 Jeg har haft GF i små 10 år.. Har aldrig haft en dårlig oplevelse.
    Men det først nu hvor jeg er fyldt 30år at jeg flytter min mc over til dem smiley

De gør det billigere end Topdanmark, på trods af at jeg er medlem af Touring klubben, og GF har ingen km begrænsning på mc!

• #23   29. jan 2018 Jeg har kun gode anbefalinger til GF forsikring , vi har hart en eksplotions skade , en bil og Campingvogns total skade og en vandskade i Kroasien . Altid yderst Pro behandling og hurtig behandlingstid . De var desværre for dyre med forsikring til vores bus og senere til BMW en , så nu har vi ETU som er noget billigere , dem har vi haft brug for en gang hvor konen skulle have læge hjælp på ferie også en god forsikrings oplevelse , og vi har 5 køretøjer forsikret der , de var til at handle med på deres i forvejen gode priser.

Kommentér på:
Forsikring Bil/Mc

Annonce