Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring - MC ancenitet -> bil?
  • #1   29. mar 2007 Jeg ved godt at det er et lidt dumt svar, men det hurtigste, sikreste og bedste er at give Gf et kald og spørge dem :o)

Mvh Allan

• #2   29. mar 2007 Det er jeg ret sikker på at de gør, jeg fik mine med fra bilen da jeg købte mc, så det virker vel også den anden vej.

• #3   29. mar 2007 Jens..... Ja dine forsikringspoint gælder også når du køber bil.
    Min tidligere kæreste havde haft mc i 3 år og da jeg skulle have bil, fik jeg anceliteten med over i min bil, da vi havde boet sammen mere end 1 år.
    Jeg var medlem i Topdanmark, men der er vel igen forskel, så det må da helt sikkert også virke for dig.

• #4   29. mar 2007 Som de andre skriver, så ja. Du skulle gerne få dine point med over.

Derudover fik jeg at vide (Da jeg snakkede med GF) at det er de 3 første år der er de dyreste hos dem. Derefter er det nogenlunde til at betale for menneskepenge (Bilforsikring altså). For så ryger man tilsyneladende ud af gruppen der hedder "Nybilister".

• #5   29. mar 2007 Jep. Det gør du. Det gør du også på en knallert 45 for den sags skyld.

• #6   29. mar 2007 Nej det gør du vist ikke på en 45knallert og det er fordi den ikke køre lige så hurtig som bil/mc og derfor ikke lige så "farlig" eller hvad man skal sige.

Så man kan ikke bare have en gammel sur 45'er eller bare et stel stående og betale forsikring på den.

• #7   29. mar 2007 Det er go den den med 45 scooter, det er bare kun meget få forsikrinsselvskaber der giver for det, mener tryg gør, men du får kun noget ud af det hvis du så forsikrer din bil ved dem også så den er lidt nitte

Kommentér på:
Forsikring - MC ancenitet -> bil?

Annonce