*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
955 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

et lille tilbud et lille tilbud

Jeg tilbyder min arme krop og skruefærdigheder...

hvis nogle nu skulle have skiftet kæde, dæk bremseklodser og sådanne småting til foråret, så kan jeg være behjælpelig med at skifte det for jer, jeg har lift og det meste værktøj

bare en lille tanke her i økonomikrisens tid, hvor nogle evt ville spare lidt penge, og bestille på nettet

i kan jo sende en PM hvis det var noget

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et lille tilbud
  • #1   19. jan 2010 Go stil Ronnie smiley
    ...og til alle dem der nu skal ha skiftet noget på cyklen, så kan han sku godt anbefales!

• #2   19. jan 2010 hej jeg vil godt betale for det... hvis du vil kigge min cykel efter... den har været ved en mc forhandler som ikke kunne løse problemet..

når den er kold har den svære problemer med at starte.. den starter hvergang.. det er bare et spørgsmål om hvor lang tid man skal prøve.
    værkstedet sagde at membranerne i kaburatorerne er fine ... men måske er for store.. det var den bedste forklaring de kunne komme med.. den tror jeg nu ikke holder..

så skal den også ha skiftet 2 dæk

• #3   19. jan 2010 hvis du har mod på det... så skriv venligst en pb

• #4   20. jan 2010 Hvor gamle er dine tændrør Daniel?

Min FZR var også piv svær at starte efter opstaldning sidste vinter. 4 nye pløkker i maskinen og, ja, vupti - så startede den som en drøm. Og gør det stadig.

• #5   25. jan 2010 daniel t
    har du fået undersøgt dine dysser. har selv haft samme problem og løst det ved at få dem skiftet

• #6   28. jan 2010 hmm mine dysser... aner jo ikke hvordan jeg skal tjekke dem.. :S

• #7   20. feb 2010 der skal den nok på værksted. den styre dit benzin indtag, og kan have noget med det at gøre

Kommentér på:
et lille tilbud

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce