1.364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Tilbud på forsikring på skrift Tilbud på forsikring på skrift

Hej alle sammen, for en lille måned siden købte jeg en kawasaki zx6r. jeg havde hørt på en pris med kasko en måned inden ved min asurandør, og fik en pris på mail på ca 9000. Så for en uge siden ringer han og siger at han har lavet en fejl, og at han slet ikke kan forsikre den før jeg blir 30, og jeg må finde et andet selskab der vil, men det er lidt svært da jeg kun er 24 og der ikke er nogle selskaber der vil forsikre racer cykler før man er 25 med kasko. Spørgsmålet er så om han ikke er forpligtiget til at forsikre den når jeg har et tilbud på skrift?
Mvh Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbud på forsikring på skrift
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   9. maj 2014 Læs det med småt - de tager altid forbehold for en masse ting.

Om ikke andet, hæver de bare prisen så du ikke vil vælge dem.

Ellers må du bare køre med ansvar til du er 25...

• #2   9. maj 2014 ja de er dygtige .

tjek her .

http://www.123mc.dk/forsikring/

..
    hmm når for s....

kan se de også først gør fra du er 25 . pis .

ja så må det blive som sajmon siger her .

mvh

• #3   9. maj 2014 Synes bare det er for dårligt at han bliver spurgt så lang tid i forvejen og så ikke undersøger det ordentligt, vis jeg havde vist jeg ikke kunne få den forsikret havde jeg aldrig købt så dyr en cykel, det værste er jeg spurgte om han var sikker da min makker også havde prøvet ved det selskab jeg er i, men han kunne ikke. Men han sagde jeg sagtens kunne da jeg havde bil hus og inbo ved dem:(

• #4   9. maj 2014 Jeg har været ude for fuldstændig det samme.. og det første de får er CPR nummeret. Det var først da jeg modtog tilbuddet på skrift og der stod at kasko var betinget af at jeg var fyldt 30år at jeg fik noget at vide om det. Og da jeg så skrev til ham at det jo lige skulle slettes svarede han bare tilbage at han ikke lige havde fået set mit CPR nr.. helt ærligt, synes det er så latterligt..

• #5   9. maj 2014 Igang med at ring til forsikringer, eller find en du kender der gerne vil forsikre for dig smiley

• #6   9. maj 2014 Hvis der er pant i dyret, så har du et problem. Ellers så tá et år på ansvar, det giver også lidt anciennitet smiley 9000,- er dæleme mange penge for at forsikre en mc i den prisklasse..

• #7   9. maj 2014 Et skriftligt tilbud er bindende i 14 dage.

• #8   9. maj 2014 Topdanmark lavede samme nr med mig..! Det er bare ikke godt nok!

• #9   9. maj 2014 Hvis du VIL have kasko forsikring tror jeg det eneste du har af muligheder er vel at drosle den til 98 hk så den går under kategorien sport touring også får du forsikringen en del billigere og stort set alle selskaber vil formentlig tage dig ind smiley
    (Droslingen skal du vel kun have 1 år altså til du er 25)

• #10   10. maj 2014 den er sku øv.. håber du får det løst, mvh hc

• #11   11. maj 2014 Prøv DFA forsikring. De har kasko uden du er 30 og får de hus og " have" med. Er prisen måske også ok.

Kommentér på:
Tilbud på forsikring på skrift

Annonce