1.268 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Læderdragt helt for stor eller lille? Læderdragt helt for stor eller lille?

Sidder og kigger 2 delt dragt på fc-moto. har fundet et godt tilbud men er i tvivl om min størrelse. Min højde er 189, hvor en str. 58 skulle svare til 184-189. Mine andre mål som bryst, liv etc. er stadig under det som en 58 svarer til.

Spørgsmålet er så om det er bedst at købe en som er tæt på at være for lille i højden da resten af målene på bryst etc. vil passe mig bedre i en 58'er, istedet for at gå i en 60'er som kun bliver endnu større i bryst, liv. etc.

Hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læderdragt helt for stor eller lille?
  • #1   18. maj 2009 Jeg er 190 og kører i en str. 56 vil klart mene at rumfangspasningen er vigtigere end højden.... Den må absolut ikke sidde for løst hellere lidt for stramt, så giver den sig med tiden.... Det bedste er at tage ud og prøve en før man køber den. Der kan være forskel fra model til model osv....

• #2   18. maj 2009 Jeg er 186 og bruger en 54.

• #3   18. maj 2009 har lige været nede ved karla i flensborg.
    jeg er 187 og vejer 85 . jeg skulle have 54 i bukser og 56 i jakke . alpinestars.

• #4   18. maj 2009 Jeg 183 og 90 kg. Jeg har lige købt en Spyke dragt i str. 58. Den sidder perfekt, når jeg sidder på mc'en. Og når jeg står af mc'en, så sidder den helt oppe i førerhuset på mig.
    Men en læder dragt må hellere være for lille end for stor. For læder er et naturligt marteriale, og det vil altid give sig.

Kommentér på:
Læderdragt helt for stor eller lille?

Annonce