Honda CBR

Honda CBR

Medlemmer: 558
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gear skift!!!
  • #1   14. nov 2009 hvis det kun er i det gear problemet er, tvivler jeg nok lidt på, at det vil hjælpe at udskifte koblingen, men det kan jo være den trænger alligevel.

Det er nok i skiftemekanismen fejlen skal findes.

Er det opstået pludseligt eller evt. i forbindelse med et kikset gearskifte?

Falder den ud af 2.gear igen eller er den simpelthen bare svær at få i indgreb?, også når du holder stille??

• #2   14. nov 2009 Det har altid været der. Det er også nogle gange i andre gear
    Den er ikke svær at få i gear
    Jeg skiftet kobling til an anden brugt for at se om det gjorde nogen forskel, og faktisk blev det bedre så jeg håber på det bare er en ny der skal til

• #3   14. nov 2009 Dvs den er svær at få ud af gear? og ikke i gear?

Hvis den er svær at få ud af gear og det også opstår i andre gear, så kan det godt være din kobling.
    Har du prøvet blot at stramme dit koblingskabel en smule, så du er sikker på at koblingen er helt trukket?

Er der forskel på om olien er kold/varm?

• #4   14. nov 2009 Jeg har prøvet at stille på kablet og det blev bedre men stadig ikke perfekt
    Den skifter bedst når den har en temp på omkring 80-85 grader
    Problemet er når den ska i gear
    Hvis jeg starter den når den er helt kold og jeg sætterden i 1 så dør den ligesom om koblingen ikke virker

• #5   15. nov 2009 det kan godt hjelpe at skifte olien til mobil 1 15-50

• #6   19. nov 2009 Hey Michael

Hvilken olie bruger du?

På min tidligere SC44 baneged (også på min tidligere SC44 gadebike), havde jeg lidt samme problem... Men jeg fik det løst ved at skifte til Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50. Jeg har efterfølgende altid brugt denne olie, også på mine SC57'er - Det spiller bare!

http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9027724&contentId=7050548

Kommentér på:
Gear skift!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce