i forbindelse med aktioner og i forbindelse med aktioner og
demostrationer bla fra indlægget her http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=72756 og manglende aktion år efter år fra RÅDET FOR STØRRE FÆRSELSSIKKERHED.,
tænkte jeg man måske skulle gå helt andre veje og evt. få lavet en lille film spot til at bringe i "prime time" inden i hyler det er dyrt KUNNE man jo benytte sig af sponsor kroner til at fremstille og bringe den for..
Bare en tanke men mon ikke at "brancen" forhandlere og importører DR og TV2 kunne være interesseret i at bringe et sådan spot DR kunne være sammen med OBS, TV2 sammen med reklamer..
Jeg vil lige sige at jeg er ikke tilhænger af gule veste etc.. da bla. lyset er indført på mc, og i øvrigt har jeg mht valg af cykel tøj etc synes jeg selv tænkt over det med at synliggøre mig for andre...
lad mig høre
ps skal lige ud og rydde sne!
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Glimrende oplæg, det er på listen over mulige tiltag.
Jeg skal lige sige dig, at jeg forfulgte den vej sidste år - uden meget held, men det skal bestemt ikke hindre os i at prøve igen:-)
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Uanset hvad, kan jeg kun bakke op om, at der skal oplyses gennem div. medier! Og som dit forslag også læner sig op ad, kan det altså ikke passe, at vi selv skal finansiere en evt. oplysningskampagne!!!!
Simon - der heller ikke gider køres ned... IGEN!
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Desværre er det sådan, at RSFS kun har et begrænset antal kr. til kampagner. Dem spenderer de efter et cost-benefit princip - det kan vi lide eller det kan vi ikke lide!
Det betyder i hvert fanld, at skal der financiering til, skal vi enten finde den eller skaffe den:-)
Pisser også mig af
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.925
Kan bare ikke se hvorfor det kun skal komme bilister, cyklister og fodgængere til gavn ?!
Det må da snart være tid til lidt forandring.
Synes i øvrigt der er kommet flere gode initiativer frem og det er da vildt fedt som folk engagerer sig i det ( I må råbe højt hvis der mangler en hånd med noget - så vil jeg i alt fald forsøge at presse det ind ! ).
i forbindelse med aktioner og