1.057 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

grimt uheld ved hvidkilde med bil grimt uheld ved hvidkilde med bil

Puha et grinmt uheld der lige har været ved hvidkilde nær svendborg. Var tæt på selv at se det. Kom fra svendborg siden og så en ung fyr bag mig. Og jeg vidste bare med det samme at han ville overhale når han komme komme til det. Man kunne se det på ham at han var en brian type. Sgde til min kæreste da han overhalede, ja nu er man jo nødt til at samle ham op og ringe til falk hvis det er han køre galt når han når hvidkilde. Da vi nærmede os hvidkilde meget kort efter, kunne vi se at han allerede var over alle bjerge så det må også have gået meget stærkt igennem 50 km zonen. og da vi når det første sving, så ser vi hans hæk spoiler ligge på jorden og hans bil holder nedad en skrænt mod et træ, krøllet sammen. Der er max gået et halvt minut fra han overhalede os. Der er allerede nogen biler som er holdt ind til siden, så vi vælger at køre forbi. Man er dog nødt til at holde ind længere henne, for det gav godt nok et grimt sug i maven at se den bil. Jeg blvier meget overrasket hvis personen overlever det. Sidste år var der en der kørte sig ihjel nøjagtig samme sted, måske ganske få meter derfra. Det er et meget dumt sted at køre stærkt og han kørte rigtig stærkt.
Må da håbe han overlever.
Kan heller ikke lade være med at tænke på at jo kunne have taget nogen med i uheldet, for han landede jo i modsatte vejbane. Kunne ikke se om der var andre biler end hans, men der cykler jo også folk på den strækning. Puha.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grimt uheld ved hvidkilde med bil
  • #1   21. aug 2007 Det er forfærdeligt. Men der er bare nogle mennesker der tror de kan meget mere end de kan. De lærer det desværre kun på den hårde måde...

• #2   21. aug 2007 Ja det er en grim strækning (bor selv nær svendborg)...
    Men man kan jo knapt nok have ondt af ham, når han køre som han gør smiley Køre selv 12km i skole hverdag på knallert (igennem svendborg) puuhaa...det giver virkelig kuldegysneinger at tænke på, at sådan en tosse måske hamre ind i en en dag smiley

• #3   21. aug 2007 puuuhhaaa moget af en træls oplevels....

fik helt gåse hud af at læse det.... håber ikke der var andre med i det....

don't drive faster then your angls can fly....

• #4   21. aug 2007 Har sku stadig gåsehud. Ved ikke om man skulle have stoppet, men vil mente at der var rigeligt af folk som allerede var stoppet. Men er det ikke også lidt lige som at der er et bump lige når man kommer til det første sving, der ved helle anlæg. Og hvis han så er kommet med ja ved ikke hvor stærkt, men FOR stærkt, så kan det jo være at nogen af hans hjul måske har sluppet vejen. Ved nu heller ikke hovr meget jeg har ondt af ham, mere hans pårørende, for han var tydeligt en blærer røv. Kigge på ham i bakspejlet og han var ikke ret gammel. Han kunne næsten ikke vente med at overhale, gasseede da også selv lidt op til at starte med, bare for sjov, men satte hurtigt farten ned igen og lod ham komme forbi og køre sit vilde ræs. Har før oplevet en bil køre igennem helt nede ved hivdkilde søen i modsatte vejbane et godt stykke vej. Tænkte bare hva faen har fjolset gang i og håbede bare at der ikke kom modkørende, gjorde der så heller ikke.

• #5   21. aug 2007 Jeg skal da vidst have en staveplade, men det går lidt stærkt med at skrive.

• #6   21. aug 2007 Jae Christopher, det er ligesom ham der ville se hvad der var inde i en håndgranat og slog på den med en hammer...lad dem udrydde sig selv. Sålænge de holder uskyldige ude af deres leg, og ikke kommer til at ligge på hospitalet og koste os andre penge.

• #7   21. aug 2007 Ja det har jeg godt nok tænkt på at jeg måske burde have ringet til politi og fortalt at jeg blev overhalet af ham gutten og han ihvertfald kørte mere end han måtte. Om jeg skulle stoppe ved jeg ikke, da jeg ikke så ulykken og der som sagt var flere andre biler som var stoppet. Ville ikke lige risikere at man kom til at spærre vejen, men det er vel nemt at være bagklog. Så der var en kvinde som var kørt ind til siden, lidt længere nede, og hun må næsten have oplevet ulykken.

• #8   21. aug 2007 Håber nu ikke der er andre indblandet for selv om jeg ikke så ulykken, så undre det mig hvis det ikke kun er ham selv som bærer skylden, hvis han stadig kørte med den høje fart.

Det med den bil som kørte i modsatte vejbane, er jo ikke idag, men en anden gang. Går jeg ud fra du er med på.

• #9   21. aug 2007 Det er godt nok en grim en at opleve Kamilla men jeg håber jeg har misforstået dette: "Han kunne næsten ikke vente med at overhale, gasseede da også selv lidt op til at starte med, bare for sjov"?

Er du ikke lige sød at uddybe den!

• #10   21. aug 2007 jo altså vi holdt jo for hajtænder og skulle begge dreje ud mod fåborg og var jo begge to ved at sætte farten op da man jo må køre 80, så vi accelere jo begge to for at komme op på 80 eller mere for ham jo, for han lægger med det samme vi er kommet ud på vejen, an til overhaling. Jeg sætter jo som sagt farten op på det man må køre, jeg gør det bare lidt hurtigere i optræk, så det lige tager ham et øjeblik længere at overhale. Og så fortsætter han ellers derud af i højt tempo. Det er en strækning hvor der indimellem er folk som kommer godt op i fart, indtil man jo altså så kommer til hvidkilde hvor man skal ned på 50 og 40 igennem sving.

• #11   21. aug 2007 Okay, læste det bare anderledes hvilket fik mig til at mene I kunne have provokeret ham til at køre hurtigere end nødvendigt for (langt om længe?) kunne komme forbi. smiley

Pas på jer selv derude!

• #12   21. aug 2007 nej nej, det drejede sig kun om et split sekund at jeg lige trådte på speeder for sjov, Ved ikke om han bemærkede det. Det var også et godt stykke fra hvor han kørte galt.

• #13   21. aug 2007 Har lige læst på tv2fyn på nettet at fyren er uden for livsfare men hårdt kvæstet. Så det er da heldigt for ham. så har han nok fået sig en lærerstreg.

Kommentér på:
grimt uheld ved hvidkilde med bil

Annonce