605 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

puha... det var næsten gået galt... puha... det var næsten gået galt...

på vej fra århus her til eftermiddag lå jeg bag en lastbil da en bil bagved overhalede - jeg trak ud bagefter ham, og da jeg lå i 6. gear tog der lidt tid før jeg kom op på den hastighed - men det var nok også godt nok, for få sekunder efter holdte de praktisk talt stille (føltes sådan) de forankørende biler...

Forsøgte at bremse men nåede nok kun at gå fra de 100 ned til måske 80, og måtte så undvige bilen til venstre om og ud i midterrabatten hvor der lå græs (knap 1 meter græs, herefter den her stål "mur").

Det var noget af en oplevelse at komme ud i det græs med den høje hastighed - og et forsøg på også at bruge bagbremsen gik ikke så godt - bagenden blev ret ustyrlig, så det stoppede jeg hurtigt med smiley Fik dog bremst med forbremsen et godt stykke nede af motorvejen ude i græsset...

Jeg ramte den forankørende bil med mit sidespejl - så han fik 2 ridser på hans bagskærm og en bule føltes det som om - hvad værre er, det var deres helt nye bil - de havde lige hentet den i århus. Men, føreren og hans kone var nu rigtig flinke - de var bare glade for at jeg ikke røg i jorden.

Det kostede så mig et blinklyseglas til en tyver, så det var billigt nok sluppent.

Nu må forsikringen så klare deres nye bil...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  puha... det var næsten gået galt...
Kommentér på:
puha... det var næsten gået galt...

Annonce