882 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Puha det var tæt på...dele erfaring Puha det var tæt på...dele erfaring

Hey med jer....

var lige ud med en kammerat / nabo i går aftes og give den lidt gas,.... omkring en 20 tiden, skumring og solen tæt på at gå ned...i gennem et område med lidt skov og marker... vi kommer kørende med en 80 km/t og alt er fint....pludselig springer der sgu en bambi ud på vejen 10 meter foran os.....så blev der klodset bremser og vi nåede at bremse så meget at den Bambi nåede over vejen....
shit det var tæt på....

Mon ikke man ryger seriøst på røven hvis man rammer en bambi...godt for både den og os at det ikke skete...

dette er bare lige ment som en reminder om at være specielt vågen når man kører omkring skumringstid...man kan jo ikke se de satans dyr før de pludseligt står midt på vejen...

Go dag og nej dette er ikke en aprilsnar...

MVH
Kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha det var tæt på...dele erfaring
  • #1   1. apr 2008 Pyha - ja det er godt med en reminder engang i mellem. Man bliver så let lidt kåd her først på sæsonen.

Men bløde trafikanter - det er vi sgu, også når det kommer til at tage kampen op med Bambi.

Fortsat god vind.

Jakob

• #3   1. apr 2008 Jeg var ude og køre engang da hele Bambi familien kom ud på vejen, det var ikke farligt for de kom ud lidt foran mig og jeg kørte ret langsomt på en lille vej, men der kom hvertfald over 5 bambier.. smiley

• #4   1. apr 2008 Ja Mikkel ræv er også tæt på "træls" at pløje ned !!!

Utroligt hvad et forhjul kan holde til !!!!

Og Mikkel han var død !!!

• #5   1. apr 2008 Er det ikke højere end navhøjden, så kan det med fordel køres over!!

Ej okay det lød også forkert - men så sagt på en anden måde. Man vinder kampen med dyret, hvis man holder tungen lige i munden.

• #6   1. apr 2008 + Jakob + *NATRAVN* !
    hva snakker du om? bare mand holder tungen lige i munden !
    skal lige hilse og sige at når forhjulet sidder inde ved udstødningen uden spille rum er tungen sku ligegyldig
    der er kun en vej og det er ned. de slår hårde end man regner med når man rammer med ( host host ) 80
    taler af erfaring

• #7   1. apr 2008 IB: hmmmm, klappede en ræv med 80++++++ og ræven gik i to stykker og jeg brækkede et par clips til indersiden af kåben.

ja plus lidt svineri........

deter jo ikke alle cykler der har forgaffelben af tyggegummi !!!!

• #8   1. apr 2008 i skal bare huske på at bambi sjældent kommer alene... de er som regl flokdyr så kommer der først en kommer der sansynligvis en mere...

• #9   1. apr 2008 ja jeg er bekendt med at de sjældent kommer alene, og heldigvis gik det godt...det er nu også mere ment eom en reminder til folk om at være varsom isæt når det er ved at blive mørkt... det kan så hurtigt gå galt...

• #10   1. apr 2008 Puha - godt der ikke skete noget!
    Jeg ramte en kat med ca. 60km/t i sommers, en sen aften på vej hjem fra arbejde - forhjulet løftede sig godt, men jeg huskede på, som tidligere nævnt, at hole tungen lige i munden og gassen på, så der skete heldigvis ikke mig/mc noget - andet end et ordentligt svineri og at jeg måtte ringe til falck og vente på dem...

• #11   1. apr 2008 IB: Jeg tror måske du misforstod noget. Jeg skrev dyr der <b>ikke</b> er højere end navhøjden. Alt over den højde - og ja, så er det en tur i kanvassen!!!

• #12   1. apr 2008 arg pis.. jes læs og forstå sorry jackob.

Kim(6920Videbæk) O
    ræv max 8kg. rådyr max 40kg. og så er der nok nogen herinde der kan beregne anslags kraft men efter min mening så må rådyret slå ca 5 gange så hårdt der er jo også forskæld på at køre ind i et tulipan bed og så nubbe et træ

• #13   1. apr 2008 Jeg har slagtet to bambi'er på motorcykel, nummer et blev blendet af forhjulet, nummer to kørte jeg direkte over...

Begge gange kørte jeg videre, men i tilfælde nummer et, måtte bambis tarmsystem renses af udstødningen bag efter

• #14   1. apr 2008 Det er ikke kun bambier der smutter ud foran en. Det skete 3 gange i dag for mig, at der kørte nogen ældre mennesker ud foran mig. De må da for hulen forstå at motorcyklerne er på vejene igen. Se jer for, og pas på jer selv i trafikken...

• #15   2. apr 2008 Kørte i mørke her til aften - der skal man i den grad holde øje med trafikken. 3-4 gange måtte jeg op og stå på bremsen, da bilerne ikke overholdt derres vigepligt. Formentlig fordi de forveksler mc med en knallert.

Og ræven - ja han nåede heldigvis over vejen i udkanten af lyskeglen smiley

• #16   2. apr 2008 ja mikkel er sgu mere snu end de fleste halvsovende billister.

• #17   2. apr 2008 <object width="425" height="355"><param name="movie" value="(link fjernet) name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" http://www.youtube.com/v/kOkYu04R_kQ&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Kommentér på:
Puha det var tæt på...dele erfaring

Annonce