1.249 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

Så var det nær gået galt for mig !!!! Så var det nær gået galt for mig !!!!

Kører bag to biler, bil 1 som kører forest, kører ca 40 km/t og det er ca 500 meter efter vi er kørt ud af byen. bil 2 som kører lige foran mig overhaler ikke. blir bag hende lidt endnu, man ved jo aldrig om hun overhaler !

Men vil så gerne overhale dem begge.
Blinker ud, men blir lidt endnu. prøver at få øjenkontakt i hendes bagspejl, ser ud som om hun har set mig.
Så jeg trækker ud efter jeg har set bagud.
Da jeg kommer op på siden af hende, trækker hun f..... ud og vil overhale bil 1!
Ligger på siden af hende, men hun forsætter med at trække ud mod mig !!!!!!! selvom hun nu ka se mig, gennem sin siderude !!!
vrider i håndtaget så jeg ka komme forbi, og ikke bli klemt ud i rabaten. (var vel et par cm fra kanten)

Efter jeg har overhalet, tænker jeg at hun sq ska vide det var noget lort.
Så tager farten af igen. Ser hun holder stille og at der er blå blink !!!! Hva nu det ?
Kører derhen.
Politiet.
Så står jeg af min cykel og går derhen, (stadig godt oppe og kører på den dame)
Politiet har holdt på en sidevej og set det hele.
Hun får et klip og en kæmpe skideballe af mig.
Hendes kommentar : De 45 knallerter må ikke køre så hurtigt, så derfor pressede hun på !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvordan f..... ka sådanne mennesker få lov til at kører bil ????????????????

Det er selfølgelig osse kun et menneskeliv vi snakker om.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så var det nær gået galt for mig !!!!
  • #1   31. maj 2007 Puha .. Heldigt der ikke skete noget ..

Sikke en klaphat af et kvindemenneske!!..

• #2   31. maj 2007 jaja endelig en politibil når der er brug for det

• #3   31. maj 2007 Hun sgu fanme ha klippet sin dumme tunge af...

De der folk der prøver at give en " lærestreg" er simpelthen grænsepsykopater.

• #4   31. maj 2007 Hvordan kan man se en CBR som en knallert 45? huner sku da syg, det er ikke bare et klip hun skal have, men taget hele kortet.

Nogen lunde det sammen kan ske når folk er 100% sikker på at de kan se ALT i spejlende, så når man ligger på siden af dem, trækker de bare ud, fordi man ikke er i deres spejl.

Men helt ærligt, man kunne forstå det en lille smugle hvis det var en 125cc maxi scooter du kørte på, men en CBR 600, det holder bare ikke.

Hvad så hvis det var en chopper? så var det vel en ulovlig minichopper som ikke er tilladt på vej?

• #5   31. maj 2007 det var godt du slap uden skrammer. Hvor er hun blød den idiot.

• #6   31. maj 2007 Haha skide godt der ikke skete noget og endnu bedre at hun fik et klip, men damn den sidste kommentar fra hende, der skulle hun godt nok have amputeret begge hænder så hun ikke kom til at køre bil igen ;o)

For en ganga skyld kan man da sige at strissen var der da man kunne bruge dem ;o))

• Onkel Ray .
    Onkel Ray . Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 39
    #7   31. maj 2007 der er så mange intet videne mennesker deres egen lille syge fantasi lige skal lære os en eller anden ting, man burde jo snart ha en riffel ombord.
    glad for du slap med livet i behold og hun fik sig en lærestreg. hader den type mennesker der tror at de lige skal vise hvem der er den fejlfri super styre alting bilist

• #8   31. maj 2007 Jeg sidder stadig og er helt rundt på gulvet, efter hendes udsagn !

• #9   31. maj 2007 Holy Cow smiley

Det er sku da heldigt at der ikke er sket dig noget.. og det klip er fan**** fortjent.. klaphat..

og en 45 ??? lol så er det sku den sygeste 45 til dato smiley

• #10   31. maj 2007 SKu de ikke bare ha klippet midt over??? smiley

Haha så kan hun fanme lære det, sindsyge kvindemenneske smiley

• #11   31. maj 2007 Må sige at poitiet var meget flinke, tror osse de ku se at jeg var ret højt oppe og kører.
    De sagde intet da jeg sagde min mening om hendes udsagn og kørsel. det var noget i den her retning : bip....bip....bip

• #12   31. maj 2007 Jeg prøvede næsten det samme igår.

Kommer med høj fart, da der kommer en stribe modkørende biler, en mini van der kører bagerst i rækken mener så at han sagtens kan overhale hele striben før jeg kommer.

Det kommer dog til at knibe alvorligt hvilket resultere i at
    Jeg må ud omkring striben for ikke at knalde frontalt ind i ham med XXX km't.

Så tænker man sig lidt om næste gang man vil sparke lidt til jern hesten.

• #13   31. maj 2007 Det gode i det her er, at jeg nåede at reagere så hurtigt. er jo ret ny (3500 km)
    Ellers tror jeg sq hun havde "fået" mig

• #14   31. maj 2007 Jesper L: Man må da sige at de politi folk var gode ved dig. I værste tilfælde kunne de vel teoretisk også have givet dig en bøde for at kører for stærkt?

Men hold da kæft en klaphat. Det er da ikke nok at klippe hende kort og arme. Hvad med også at tage hendes ben, så er man da sikker på at hun ikke kan træde på nogle pedaler, og derved ikke være til farer for alle andre i trafikken.

• #16   31. maj 2007 Hej Jesper. Jeg kan kun sige, godt gået.

• #17   31. maj 2007 Panserne skulle satme ha slæbte hende ud i rabatten og lavet et par 9mm huller i hende..... sådan en ko !!!

• #18   31. maj 2007 Christian (lyngby)
    Jeg tror ikke jeg har kørt for hurtigt, da de kun kørte ca 40 km/t, da jeg overhalede. så meget over 80 tror jeg ikke det har været

• #19   31. maj 2007 Har lige en ting at sige til jer alle derude :
    Pas nu på jer selv, der er desværre mange psykopater som ikke ved at de sidder i et dødligt våben !

• #20   31. maj 2007 Godt kørt Jesper L.
    Endnu et eksempel på at det oftest er det sikreste at accellerere ud af en farlig situation. Meget bedre end at bremse.
    Glæder mig du klarede den, og at hun fik et velfortjent klip, selvvom hun burde have haft alle tre.
    Mvh.
    Jan L

• #21   31. maj 2007 spasserk*****g!!!!

• #22   31. maj 2007 fandeme godt Politiet så det. Og hvad er det for en idiot af billist. Fandeme så typisk dansk!

Forstod hun intet af det? Forklarede Politiet ikke at hun satte dit liv på spil?

• #23   31. maj 2007 NØJ hvor jeg sidder er er gal lige nu. Kan simpelthen ikke forstå at der findes sådanne mennesker der sætter andres liv på spil.

• #24   31. maj 2007 Self. var den en kvinde !!!

René

• #25   31. maj 2007 Tjaeeee, er jeg den eneste der ikke mener Jesper L burde blive gal fordi hun var ved at køre ham af vejen, men fordi hun kaldte hans MC for en knallert 45 :o)

Nej puha, godt politiet lod dig skælde ud på hende.

• #26   31. maj 2007 Hvis det var mig og politiet ikke havde været der og jeg kunne have fået hende til at holde ind til siden, så havde hun fandme fået en skideballe af rang, eller det der er værre.... Sådan noget kan jeg bare IKKE have!

• #27   31. maj 2007 Lige nu kan vi sgu da kun være glade for de politimænner!!!!

• #28   31. maj 2007 Jeg har nok samlet kørt omkring 25-30.000km på knallert 45 og der er den slags desværre nærmest hverdagskost. Både ved dem man selv overhaler og dem der overhaler en (for typisk at ligge og køre langsomt bagefter...)

Har prøvet flere, der blankt indrømmede at de da sagtens havde set mig, men at jeg kørte for hurtigt (som om det var en årsag?) og desuden bare kunne flytte mig, hvis jeg ikke ville blive kørt ned...

Jeg er færdig med at andre folk skal lege med mit liv, den næste psykopat må pænt vinke farvel til sit sidespejl... smiley

• #29   1. jun 2007 Nej nej nej. Endnu en af de her selvfede hævnere der mener de er højt hævet over alle andre.
    Med mindre hun er betjent så skal hun overhovedet ikke begynde at blande sig i hvordan andre de kører. Og hvis hun skal så skal det da slet ikke være på den måde.

Jeg har også prøvet om vinteren når jeg kører 45'er at folk køre over "rødspætter" og fuld optrukne mens de brokker sig over at jeg følger trafikken. Altså hvad sker der lige?

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #30   1. jun 2007 Sikke et åndssvagt kvindemenneske! Det hun gør burde fandeme koste hende kortet, men trods alt godt at hun fik et klip. For den kommentar hun kom med, skulle hun have haft et rap med en kæp!
    Godt der ikke skete dig noget!

• #31   1. jun 2007 Med den kommentar hun kommer med, burde politiet jo have taget hendes kørekort og hevet hende i retten for at have udsat en anden person for fare, med fortsæt, og så havde hun nok også fået en straf der.

• #32   1. jun 2007 Jesper L: Først vil jeg da lige sige - rigtig god gået af dig.. at nå at tænke/reagere som du gjorde... det beviser at du ved hvad du har med at gøre - rigtig lækkert at læse - så velkommen til denne dejlige mc verden, nu må du da have bestået din "dåb"......

Derudover kan jeg da kun sige at det er utroligt hvad man bliver udsat for derude... så det er bare med at være "langsigtet" så man kan prøve at forberede sig på hvad de andre tænker på at gøre....

René (Holstebro): Sitat... Self. var det en kvinde... - hold da k... hvor er du dum at hører på... I mange af de "ups" oplevelser jeg har haft på mc er det faktisk mænd der har siddet bag rattet i bilen... så mon ikke de to køn er lige gode om det??? Det skal da også lige siges at når man har kørt mc i flere år - så er det jo ikke kun en enkelt gang det er oplevet....

• #33   1. jun 2007 Hold da kæft hun er da hjernedød,, Godt at hører at hun bliver straffet 8)

• #35   3. jun 2007 Nu er der så gået et dage efter det skete. Og man sku tro at det meste er overstået, men jeg er bare blevet mere sur og rasende over hendes kørsel og opførsel !
    Set tilbage, er det meget godt at polisen var tilstedet.
    Men for f..... jeg er stadig gal i hjelmen !

Til Vibeke : Jeg tror da hellere ikke at man ka sige at det er det ene køn, frem for det andet.

Nu sidder jeg bare tilbage og tænker på mine børn, kone og familie. den s.(o) ku have slået mig ihjel ! ! ! ! !
    Tror ikke jeg ska møde hende igen ! ! !

Jesper P : Jeg er da osse blevet sur over at hun troede at min dejlige cbr, var en 45 !
    Men mit helbred kommer alligevel i første række !
    Et menneske med den holdnig, har ikke forstand på motorcykler !!!!!

• #36   3. jun 2007 Vibeke slap da lige af, var sq da bare gas! Men ok hvis du ingen humor har så sorry!

René

• #37   3. jun 2007 grunden til at bilerne tager fejl af scootere og mc er at mange mcer får mindre og mindre forlygter som kan opfattes som en lille knallertlygte.

• #38   3. jun 2007 René: Slap lige af siger du... det er altså svært at skelne mellem humor og alvor - for herinde i den mandehørm er tit er - bliver der jo altid set ned på kvinder bag et rat... så beklager hvis du føler dig stødt - det var ikke meningen men jeg har nok ikke lige set det morsomme i den det dag og det beklager jeg da....

Jesper L: Jeg håber da inderligt at du kan komme videre herfra men jeg kan godt følge dig. Det er jo ofte at reaktionen først kommer nogle dage efter - og selvfølgelig vil alle de dejlige ting der er ved livet poppe op - og så tror jeg at det er herfra man skal arbejde sig tilbage til de ting man gerne vil. Jeg håber for dig at du vil få nogle rigtig gode oplevelser med din mc igen.. måske du skal starte med nogle små korte ture i et moderart tempo men jeg tror sku godt nok også at jeg ville se "et uhyre" i alle de biler der kom for tæt på mig.
    Jeg ønsker det bedste for dig og selvfølgelig din familie som du heldigvis har og kan snakke tingene godt igennem med.... Fortsat god BEDRING....

• #39   4. jun 2007 Vibeke : Jeg har skam kørt masser siden. og har ikke nogle problemer med det. Men er da nok blevet en lidt mere forsigtig kører. Har stadig masser af glæde af hver km.....

tak for interessen omkring det. smiley

Og pas på jer selv derude

Kommentér på:
Så var det nær gået galt for mig !!!!

Annonce