1.617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvilken forhandler har Schuberth C4? Hvilken forhandler har Schuberth C4?

Hej. det er mange år siden jeg har haft brug for at komme forbi en mc forhandler.

Er der nogle der ved hvilken forhandler der forhandler Schuberth hjelme på Sjælland (Gerne i stor kbh, eller omkring Haslev).

Vil godt prøve ud og prøve en C4 hjelm smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken forhandler har Schuberth C4?
  • #2   15. sep 2017 Ude ved ågesen har de et helt stativ med prøve schubert hjelme af samme model. Plus en masse andre. Ved ikke hvilken model smiley

• #3   15. sep 2017 Jens Winther er forhandler af Schuberth. Og de har vidst også prøvehjelme af alle deres modeller

• #4   15. sep 2017 Ivan: Det havde slet ikke skænket mig en tanke at jeg bare kunne det smiley smiley

Kan se xpedit har dem, og de ligger kun 500meter fra mit arbejde. Så dem vil jeg prøve at køre forbi i morgen og se om de skulle have rigtig størrelse/farve.

Takker for jeres hjælp smiley

• #5   16. sep 2017 Yamaha store Ringsted

• #6   17. sep 2017 Ringsted motor.
    Jeg har lige købt den åh så lovpriste og støjsvage C4 hjelm.. Fed hjelm.. Men der er så sindsygt meget støj i den, at det super smarte intercom/håndfri/musik streaming system er ubrueligt over 100km/t. Jeg er nød til at køre med hørepropper.

• #7   17. sep 2017 #6: Du havde vel prøvet den inden du købte? Der er så stor forskel på hvordan hjelme støjer eller ej afhængigt af den MC der køres på og hvordan luften rammer dem. Derfor: Prøv den på en tur inden du køber.

• #8   17. sep 2017 Er den bare lidt som en S1, tror jeg at du nok skal blive glad smiley

• #9   17. sep 2017 Jeg har prøvekørt den i over en time, og valgte den på trods af støjen. Jeg tænker det er prisen for en klaphjelm. Er bare ærgerligt over at det indbyggede tlf og intercom ikke kan bruges.

• #10   17. sep 2017 Jeg har en Schuberth S1 nu, men den er godt nok ved at være mange år gammel, og er begyndt at side løst på mit hoved. Da jeg købte den syntes jeg den var meget støjsvag, men nu hvor tiden er gået så syntes jeg den er begyndt at larme (Er nok bare gammel og slidt).

Det er bliver svært at prøve køre den på den motorcykel jeg har tiltænkt mig at køre med den på. For lige nu har jeg kun mine scootere (som jeg også skal bruge hjelmen til), men grunden til at jeg skal have ny hjelm er fordi jeg inden næste sommer vil købe mig en "rigtig" motorcykel.

Faktisk hader jeg klaphjelme, og vil aldrig køre med klappen oppe.
    Det der tiltaler mig mest er det indbygget højtaler/samtale system så jeg ikke skal have noget ekstra udstyr siddende ude på hjelmen

Jeg kan se deres R2 hjelm også har højtaler systemet indbygget, så det kunne være jeg også skulle se nærmere på den også.

Men jeg kan godt høre jeg skal spørge om en prøvetur med SC1 monteret så jeg kan høre om det overhovedet er til at høre musikken mens jeg køre.

Kender i til andre hjelm mærker hvor systemet er indbyget så der ikke skal side noget ekstra ude på hjelmen?

• #12   19. sep 2017 Det skal absolut ikke være Schuberth. Men jeg kender ikke til andre hvor hele samtale systemet er integreret i hjelmen, og det tiltaler mig meget.

Og min gamle Schuberth S1 syntes jeg har gjort det meget godt. Men den er ved at være for slidt til at jeg gider køre med den.

Kommentér på:
Hvilken forhandler har Schuberth C4?

Annonce