748 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

efter en god tur, kan den nsu ikke starte efter en god tur, kan den nsu ikke starte

Hej med jer.
Har lige været ude at køre en tur på min gamle nsu lux fra 1954.
Skulle lige starte den igen og er total død.

har prøvet:
tjekke tændrør. gnist.
renset karburator.
prøvet at løbe den igang.

men ingen held?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efter en god tur, kan den nsu ikke starte
  • #1   22. apr 2016 bliver tændrøret vådt når du prøver at starte ?

• #2   22. apr 2016 ja...

• #3   22. apr 2016 så får den ihvertfald benzin. Så kan du enten have et stoppet luftfilter, eller en tænding der skal stilles

• #4   22. apr 2016 fatter det simpelthen ikke .. jeg har prøvet at pille luftfilteret af, og blæse noget startergas ind i karbu. total død.... det har jeg aldrig oplevet før. Men mon det kan være et dårligt tændrør???

• #5   22. apr 2016 Det kan det godt, for noget kunne tyde på der ikke er gnist under kompression. Prøv at tjekke tændkabel og tændhætte. Så vidt jeg husker er tændhætten skruet ind i tændkablet. Hvis forbindelsen ikke er god, kan du skære 1,5cm af tændkablet, og skrue hætten på igen

• #6   22. apr 2016 syntes bare at gnisten er for god til at den skal fejle noget......

• #7   22. apr 2016 Det kan måske være kondensatoren i tændingen ?

• #8   22. apr 2016 så er der lidt godt nyt. Jeg er jo nok lidt stædig hvad det angår. Men prøvede igen. og drejede skruen lidt længere ud så den afgiver lidt mere benzin.. og satame om den ikke startede smiley men kan skruen på benzin godt dreje sig selv lidt efter lidt.. ?? har jo aldrig haft sådan en gammel svend smiley

• #9   22. apr 2016 Det tror jeg næppe sådan en skrue kan, medmindre gevindet er uendeligt slidt, men efter du har renset karburatoren, er der kommet et bedre flow i den, og det kan godt fucke lidt med blandingsforholdet. Det spændende er nu om knallerten også kan starte når den er varm. Hvis den kan det, er der vel basis for en køretur i det dejlige vejr smiley

Kommentér på:
efter en god tur, kan den nsu ikke starte

Annonce