1.315 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

En god oplevelse En god oplevelse

Lige en dejlig mandags oplevelse..
Jeg ringede til et mc værksted/shop i København og hørte om jeg kunne få skiftet et fordæk, hurtigst muligt..
De sagde jeg bare kunne komme og vupti en halv time efter ankomst et styks battlax BT23 monteret og afbalanceret til den nette sum af 1599.. Det var sgu dejligt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En god oplevelse
  • #1   2. maj 2011 Jeg vil sgu sige Hans, at det er flot du holder humøret oppe når du lige har brugt 1600 bobs på et dæk:D God mandag.

• #2   2. maj 2011 Jamen dækket kostede 1049 og så kom der lidt blinklys og sådan.. Endte på 2447,- i det hele smiley Og ja.. Det ksoter jo penge sådan noget.. Så hvis man får en god oplevelse ud af det, må man jo tage det positive i det og bruge det:)

• #3   2. maj 2011 Sådan, god Karma !! smiley

• #4   2. maj 2011 Så har man da godt nok nej-hatten på... smiley

Det er sku´ da god service at man kan komme direkte fra gaden og køre der fra en halv time senere med nyt dæk.

De par hundrede det koster ekstra i forhold til at bestille i udlandet og vente flere dage på det kommer, er vist godt nok givet ud.

Stor tommel op til både værkstedet og Hans!

• #5   2. maj 2011 ja det koster lidt extra at køre her og nu.... sådan er det...

: )

mvh

• #6   2. maj 2011 De giver faktisk fri montering på pilot road.. så det er ikke så ringe endda.. (ved dog ikke om det er direkte fra gaden).. Og problemet var nemlig at jeg skal til nordjylland her efter weekend og mit arbejde gør at jeg kun kunne idag.. Plus at dækket var godt slidt.. ingen slidbane på midten smiley

Kommentér på:
En god oplevelse

Annonce