God oplevelse {{forumTopicSubject}}
Jeg var ude og trille en tur i dag, rundt omkring på småveje, små 120 km blev det til.
Nå, men ved det første stop jeg gjorde i Assens, kom der en gut hen og sagde at det var ikke så tit man så den model, han havde selv haft en Hyo GT650 men havde opgraderet til SV1000. Han havde været meget tilfreds og synes det var en rigtig fin cykel.
Det næste sted jeg gjorde holdt, var da jeg lige skulle handle lidt ind til aftensmaden. Der kom et par over og kiggede på maskinen, og var ovenud begejstrede. De havde selv påtænkt sig at købe en som konecykel, og de roste både udseende og især lyden. Mens vi stod og snakkede kom der en fyr mere hen, og var nysgerrig. Sjovt at der alligevel er så mange MCister der ikke har hørt om mærket før eller tror det er fra Kina.
Da jeg kom ud fra butikken, kom der er ung fyr på omkring 20 år hen og var helt vild. Han havde aldrig set sådan en, og var ved at tage kørekort. Han sagde, og det er ikke løgn, at det var den fedeste MC han havde set, og var fuldstændig vild da jeg fortalte hvad den kostede:-) Spurgte om den kunne får droslet, for han ville have en:-)
Det korte af det lange er bare at jeg glædte mig over positive tilkendegivelser i dag, der er så mange negative bemærkninger i forumet.
Så alt i alt, en god dag, men turen var lidt kold...
Peter
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 69
Det er også min erfaring, at folk generelt er mere positve overfor Hyosung hvis de ikke er en del af et forum eller en klub, hvor man skal køre på "de rigtige" mærker.
Jeg havde det lidt på samme måde som den unge gut der var vild med din mc, første gang jeg så en nøgen SV650 (den gl. model) i virkeligheden. Det var på Bilkas parkeringsplads, og jeg savlede både over den før og efter jeg havde været på indkøb
- SuNk
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.592
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 89 Svar: 799
ang træf, så er jeg HELT klar... altid sjovt at mødes et eller andet sted, evnt køre en tur sammen...
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 42
Måske kunne vi lave en camp på Fyns MC festival:-)
Peter T: Ja, det var også de to tråde i forumet jeg hentydede til, jeg tror der er for mange der egentlig ikke ved rigtig hvad de taler om lige med hensyn til Hyo. Og det er nok lidt en skam at det altid er de gamle travere der bliver nævnt, jeg tænker på Stefans og den gule der er irret og rusten. Min er der intet rust eller ir på endnu, det er en 2007 model købt i 2008, og det eneste problem der har været er bremseklodserne der blev slidt meget hurtigt bag.
Peter
apr 2006
Det betyder meget, om man vedligeholder sin mc ordentligt.
Et træf til sommer lyder som en fin idé.
- SuNk
maj 2007
dec 2005
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 736
maj 2007
Peter
dec 2005
apr 2006
Racingplanet og hyosung-ersatzteile.de er som regel hurtige til at sende.
God oplevelse
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside