502 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

J M
J M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Honda CBR1000 - EM14310 Honda CBR1000 - EM14310

Ejeren af denne gule Honda CBR1000 skulle vel ikke være bruger her inde ?

Hvis ja......så ville jeg da egentlig gerne vide hvad der gik gennem dit hoved i morges på hillerødvejen med den kørsel ? Håber da at du selv har fået noget ud af at spærre for andre mennesker i traffikken osv......for politiet er underrettet

J

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CBR1000 - EM14310
  • #1   5. apr 2004 Nu bliver man jo lidt nysgerrig!!! Hvad drejer det sig om??

Vh Rune

• J M
    J M Tilmeldt:
    apr 2004

#2   5. apr 2004 Nå ikke andet end en mc'er som ikke skulle have lov til at køre på offentlig vej.

Til dem der kender Hillerødvejen hvor den skifter fra 2 baner til 1 bane hele tiden, så er der nok større forståelse for forklaringen.

Til at starte med ligger manden helt op i røven på mig og vil overhale der hvor den er enkelt sporet. Havde jeg blokeret på bremsen var han havnet på mit bagsæde.

På et tidspunkt bliver vejen to sporet og jeg bliver i overhalingssporet da jeg jeg ønsker at overhale en lastbil som er lige nogle biler længere fremme og dette passer ikke manden på den fine cykel, så han trækker indenom og lige ud foran mig hvor efter han hugger bremsen i....og jeg giver ham hornet.

Så ligger han sig bevidst foran mig og holder samme fart som lastbilen så man ikke kan komme forbi.

Og da jeg ikke gider at køre hasarderet så trækker jeg ind og triller afsted hvilket han også gør, men da farten er langsom vil jeg overhale og trækker ud....hvilket mc'en også gør og igen bevidst sænker farten så man ikke kan komme videre.

Det kan godt være at jeg har gjort noget forkert som har pisset manden af.....men han er forhåbentlig over 18år og skulle kunne opføre sig voksent....og ikke begynde på den slags kørsel.

Men okay.....strisserne fik nummeret på hans cykel osv....og de ville fange ham lidt længere oppe af vejen

• #3   5. apr 2004 Ja det er ikke meget ved når trafikanter genere bevidst, så er det jo lige meget om det er af den ene eller den anden slags...
    Så tænkte du måske lige du q spore ham op her inde??

• J M
    J M Tilmeldt:
    apr 2004

#4   5. apr 2004 Ja det kunne jo være at manden var bruger her inde og så ville jeg da bare stille ham 2 spørgsmål:

-Hvad gik der galt
    -Hvad sagde strisserne

• #5   5. apr 2004 ha ha

• #6   5. apr 2004 J M. Sikken en korsfarer du er. Du hidser dig op over en enkelt mc'ers kørsel, for hvad ??? Det kan jo være at mc'isten kan komme med en helt anden version af forløbet end din historie om en mc'ers terror-kørsel på de danske landeveje

Nu du ikke selv ved det, så er mc-føreren over 18 da vedkomne kører en Cbr1000 med "lidt" mere end 34 hk

Hver dag ser jeg selv billister der kører tåbeligt set både med en billist's og mc'ers øjne, alle laver fejl af og til, køredårligt eller ligefrem frækt. Men DU er jo åbenbart perfekt siden du mener du kan komme her frembrusende med mandens mc-oplysninger.

Du "glemte" forøvrigt at skrive oplysningerne om din bil og nr-plade.

Kort sagt Hr. J M "Mine rettigheder er overtrådte" du er et fjols der intet har at gøre herinde.

Håber I andre her på sjælland har held til at undgå J M

Bo

.

• J M
    J M Tilmeldt:
    apr 2004

#7   5. apr 2004 Hmmmm......har du ikke fået noget fisse i lang tid ??

Jeg hidser mig egentlig ikke op....for det nytter ikke noget og jeg vil overlade det hele til politiet at gøre noget ved det.

Men lad mig da lige svare lidt:

Ja der er da ingen tvivl om at manden på mc'en har en anden version af det og måske kunne manden fortælle den hvis han sjovt nok var bruger her inde. Det skal lige understreges at jeg IKKE generaliserer for dette kunne lige så godt have været sket med en anden bil !

Mit indlæg omkring hans alder skal læses med et ironisk sind, hvilket du åbenbart ikke besidder. Og hvor mange HK sådan en cykel har aner jeg ikke noget om....

Og nej.....jeg kører IKKE perfekt men jeg kan med meget stor sikkerhed sige at jeg IKKE provokerer andfre bilister på den måde.....det er jeg sgu for voksen til smiley

Og med hensyn til hvad jeg kørte i....Audi A3 - TX 55616.

Og nej jeg føler ikke at der er nogen rettigheder af mine som er blevet overtrådt.....syntes bare at det er underlig opførelse at have over for andre i trafikken som jeg absolut ikke har forståelse for.

Men Bo.....tag en dyb indåndning....ryk dig selv lidt i fjederen og smil til verdenen.

• #8   5. apr 2004 Citat " Hmmmm......har du ikke fået noget fisse i lang tid ??
    jeg IKKE provokerer andfre bilister på den måde.....det er jeg sgu for voksen til smiley
    tag en dyb indåndning....ryk dig selv lidt i fjederen og smil til verdenen"

Jo, du har ret J M , du er voksen.....

• J M
    J M Tilmeldt:
    apr 2004

#9   5. apr 2004 Tja ud fra din reaktion kan jeg kun konkludere at du føler dig truffet over at andre ikke er imponeret over hasarderet kørsel.

Så fald lige ned, mester

• #10   5. apr 2004 J M, ét er at du er træt at den måde mc'ísten har kørt på, men noget andet er sgu at udlevere mandens personlige oplysninger(Nummerplade-nr.) Det tvivler jeg på du har ret til. Jeg tror faktisk godt mc'isten kunne lave en sag ud af dette, hvis han virkelig skulle være peneben.
    Det tror jeg lige jeg vil undersøge.
    Det du gør, er jo at udlevere manden, uden han kan kan forklare sig. Det er en sag, som KUN bliver set fra én side, DIN!
    Det er fair nok du er træt af episoden, men at lave sådan et indlæg her, har jeg kun hån til overs for.

Martin

Det er en helt forkert måde at gøre det på.

• J M
    J M Tilmeldt:
    apr 2004

#11   5. apr 2004 Ja men så lav da en sag ud af det......I dont really give a shit.

Seriøst.....har I ikke luft nok i dækkene siden I er så bitre eller føler I jer bare truffet over det ? I ser jer måske som vejenes konger ???

• #12   5. apr 2004 Nej, langt fra. Men du kommer og spiller op til det helt store, uden manden på kværnen har en ærlig chance for at forsvare sig. Jeg synes satme det er langt ude at udlevere hans nummerplade-nr.
    Hvordan ville du have det, hvis jeg gik ind på bilgalleriet, og høvlede dig ned, uden du havde haft mulighed for at forsvare dig?
    Du siger du ikke provokerer i trafikken, men umiddelbart tvivler jeg på det. Du skriver sgu ret provokerende, og lige nu tvivler jeg seriøst på din historie.
    Jeg føler mig ikke bitter eller truffet over det du har skrevet, men du må sgu ha' haft en hård dag, siden du gider lave så stort et nummer ud af det. Jeg oplever hver uge, biler der kører ud foran mig, ikke overholder vigepligt, ja jeg kunne blive ved, men når det sker, så trækker jeg lige vejret en ekstra gang, og så er den skid slået.
    Damn deal done!

• J M
    J M Tilmeldt:
    apr 2004

#13   5. apr 2004 Gør nu ikke et stort nr ud af det, men mener der imod at der er nogle gnavne mænd som pisker en stemning op.

Men smid da endelig et indlæg på bilgalleri.dk......

Men når bilister/mc'ister BEVIDST generer andre.....så accepterer jeg det ikke bare.

Men men men....det er op til politiet at afgøre og jeg håber da at de fik fat i ham. Og skulle han sige at det var mig som kørte forkert så vil jeg da håbe at politiet ringer til mig herom.

• #14   5. apr 2004 Kan i ikke give hinanden jeres tlf-numre så i kan holde telefon konference istedet ? eller evt mødes et neutralt sted og uddele bøllebank til hinanden ?. Jeg syntes helt ærligt ikke dette forum eller for den skyld denne side er det rette sted at diskutere dette emne. Alle mennesker med 2 til 4 stykker gummi under fødderne har vel kørt monster råddent på et eller andet tidspunkt i sit liv som billist eller mc'ist og kan man ikke klare når det er en selv der tilfældigvis er i vejen må jeg foreslå folk at blive hjemme i sofaen istedet og ikke at hænge andre ud herinde.

• #15   5. apr 2004 Kan i ikke give hinanden jeres tlf-numre så i kan holde telefon konference istedet ? eller evt mødes et neutralt sted og uddele bøllebank til hinanden ?. Jeg syntes helt ærligt ikke dette forum eller for den skyld denne side er det rette sted at diskutere dette emne. Alle mennesker med 2 til 4 stykker gummi under fødderne har vel kørt monster råddent på et eller andet tidspunkt i sit liv som billist eller mc'ist og kan man ikke klare når det er en selv der tilfældigvis er i vejen må jeg foreslå folk at blive hjemme i sofaen istedet og ikke at hænge andre ud herinde.

• J M
    J M Tilmeldt:
    apr 2004

#17   6. apr 2004 Egentlig ikke....for der er dejlig varmt smiley

Kommentér på:
Honda CBR1000 - EM14310

Annonce