519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Købe gammel honda CBR1000 Købe gammel honda CBR1000

Hej motorcykelgallere

Jeg skal have en stor og billig MC og tænker på at købe en cbr1000 fra omkring 1990.
SC21 er grimmest og billigst så det bliver nok sådan en. Jeg ømsker input til hvad man skal kigge efter smiley
Og så undrer det mig, at sådanne lækre touringmaskiner ofte kun har gået 50-70K km. Forslag til hvordan man kan gennemskue km?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe gammel honda CBR1000
  • #1   29. apr 2007 En cbr 1000f er et rigtig godt valg... kanon slidstærk... Lyt til om knastkæden rasler.... det er det eneste minus der er ved den model. Jeg fik det lavet på min den gamle... Der er nogen der skjuler det, ved at stille den en anelse for højt i tomgang... Og ja, mange har kun gået mellem 50-70kkm. Men et godt kig på cyklen, feks gaffelbenene foran, afslører en del... Benene foran tager mange slag, nå man kører.... Mvh. Dennis

• #2   29. apr 2007 ja det med knastkæden har jeg godt læst og det er vel også det der holder priserne nede (der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget) Hondas vfr750 som ikke har knastkædeproblemet er ofte dyere/ældre.
    Rart at høre der ikke er andet bøvl med dem.

• #3   29. apr 2007 Jeg havde en SC24 model, og den kørte sgu bare... Og om du syntes at priserne er nede... Det er vel op til dig. Jeg syntes stadigvæk at de er ret dyre... *S*

• #4   29. apr 2007 jo ja det er rigtig. Når man ser at de koster $1000 i usa, så er der måske lidt inflation herhjemme. Men set i forhold til de små 500-600ccm som også hurtigt koster 50K, så synes jeg i det mindste man får et lokomotiv for pengene.

• #5   29. apr 2007 Hvis det var mig,så ville jeg helt ærligt kigge efter dem i tyskland,der ville du kunne lave en go handel. Bare vent til efteråret med at finde sådan en maskine smiley

Kommentér på:
Købe gammel honda CBR1000

Annonce