Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agv hjelm
  • #1   23. apr 2015 prøv at hør enghave motor. de er blevet forhandler på sjælland og får et stort udvalg af agv hjelme løbene. har lige været derinde i dag. kører selv med agv

• #2   23. apr 2015 Jeg ville holde mig fra AGV hvis jeg var dig. Købte en sidste år og der er så meget larm i at jeg næsten lige så godt kunne køre uden hjelm (rent lydmæssigt) Min kones hjelm til 499,- fra Thansen har mindre støj...

• #3   23. apr 2015 OT: Hvem forhander AGV i Jylland?

• #4   23. apr 2015 Ved ikke hvem i Jylland desværre. Synes agv er fede hjelme. Pista gp støjer en del, da den er ren race og ikke tænkt på det med støj. Corsa støjer mindre.

Ulempe ved agv er at de ikke altid er de hurtigere og især på fabrikken i Italien med hensyn til reservedel og sådan. Bestilte indmad i USA, da duells ( dansk import ) ikke kunne skaffe noget eller give feedback til forhandler og agv i Italien kan ikke svare tilbage.

Har pt noget pinlock i ordre hos duells og agv i Italien har ikke nogen på lager, så de står og venter på ubestemt tid desværre.

Men ellers prøv at ring rundt. Eller en tur til tyskerland desværre

• #5   23. apr 2015 Satans... Jeg har ledt efter et sted at prøve en Corsa i str. M eller L, så jeg kan få en ide om hvordan den passer, og hvilken størrelse jeg skal have.

• Kasper  M
    Kasper M Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 19
    #6   23. apr 2015 Prøv lige at forhør dig hos Banks MC i holstebro. Jeg er næsten helt sikker på at han forhandler agv.

• #7   23. apr 2015 For over 2 år siden bestilte jeg et nyt visir til min AGV Horizon hjelm hos Bille's MC i Skanderborg - jeg venter stadig..

• #8   23. apr 2015 He he, godt nok anden gang i aften jeg kommenterer på sådan noget.. Min erfaring med danske MC forhandlere er at de ikke gider.. Har flere gange spurgt på priser, og hvis de ikke selv må montere det på cyklen, eller at der er gebyr på bestillingen så er det nærmest utopi at tro det nogensinde kommer. Har selv bestilt indtil flere visirer til min AGV GP Tech fra Ebay. Det fungerer upåklageligt og går meget hurtigere end hos forhandlerne. Jeg bruger str. Large i GP Tech og min hoved er 59 CM i diameter, så deres størrelsesskemaer er ret præcise.

• #9   24. apr 2015 tak for jeres svar.. har overvejet om man bare skulle prøve at bestille fra Fc moto.. men ja har nu hørt fra flere at Agv ikke er alt for godt smiley syns bare de er fede

• #10   24. apr 2015 AGV er en rigtig fed hjelm - ingen tvivl om det. Jeg var selv vældig glad for min Horizon, indtil visiret blev ridset.
    MEN det er pisse irriterende at man ikke kan få stumper til dem. Jeg var også forbi Hein-Gericke i Flensborg (der dengang var AGV forhandler - det er de så ikke mere..), og de sagde samtykkende at jeg godt kunne glemme at skaffe et nyt GT2 visir!?!

Kommentér på:
Agv hjelm

Annonce