924 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

AGV hjelm AGV hjelm

Hey

Er der nogen herinde der har AGV hjelm og kan i sige mig om de er store, almindelig eller små i størrelsen. Har prøvet shoei, icon, nolan x-lite og ixs som alle er for store til mit hoved i størrelse c-small

Tænker at AGV skal være min næste hjelm men forhandleren har ikke størrelse x-small på lager hvilket betyder at de skal bestille det og det er nok ikke så smart hvis det viser sig at være for store i størrelsen, da de så vil brænde inde med en størrelse som de har taget sig tid til at bestille for mig og nok ikke kan sælge igen

Pft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AGV hjelm
  • #1   22. jun 2020 Har haft adskillige AGV hjelme, størrelserne er, i følge mit hoved, identiske med Icon, Shoie, Arai og hvad jeg ellers har haft.
    Men at du kan få hjelmen på er ikke ensbetydende med at den sidder godt jo.
    Der er også forskel på pasformer hjelmene imellem ved AGV.

• #2   22. jun 2020 Du ku' prøve THansen. Dér kan du se på hjemmesiden om størrelsen er på lager i de forskellige butikker.

• #3   22. jun 2020 #2 Hvordan er Thansen sammenlignelig med AGV?

• #4   22. jun 2020 De er jo godkendte efter ECE normen, men nyder ikke samme anseelse som top-mærkerne og har nok ikke samme finish og lækkerhed som dyrere mærker. Men selv topmærkerne har hjelm-modeller, der ikke får de bedste karakterer i f.eks. Sharp tests. Jeg ville ikke købe de allerbilligste THansen-hjelme, men der er jo fuld returret, så det koster ikke noget at prøve.

• #5   22. jun 2020 Der findes en Thansen hjelm som har top testresultater, til mellem 500 og 1.000 kr.
    HJC muligvis

• #6   24. jun 2020 Jeg har en agv grid, lækker hjelm der er dejlig let. Kunne aldrig drømme om at købe sådan en foret flamingo kasse til 500kr fra tanten. Men det er jo mit valg. Samme str som min gamle arai og mine enduro hjelme

• #7   24. jun 2020 Agv grid ser forøvrigt ud til at kunne fås i xxs størrelse.
    De fire ud af fem stjerner som Grid'en får i sharps test er sikkert også fint nok.

Kommentér på:
AGV hjelm

Annonce