{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Overvejer HD - hvilken? {{forumTopicSubject}}

Som den drengerøv og wanabe biker jeg er, drømmer jeg om en rigtig Harley. VT 1100'eren er egentlig lækker nok, og køre godt....men det er bare ikke helt det samme smiley Nu er der et nyt arbejde i sigte og drømmen bliver mere realistisk...Når det så er sagt, så er der ikke millioner at gøre godt med!

Jeg har før haft en gammel Ironhead Sportster fra 68' - det fedeste køretøj jeg nogensinde har haft, meeeeeeeeeen det var altså også noget gammelt skrammel!

http://www.motorcykelgalleri.dk/video/diverse-mc/10691-harley_davidson___ironhead_sportster_900

Budget er som udgangspunkt omkring en 100.000kr +/- et par tusind.

Mine tanker er pt. som følge:

- Enten skal jeg finde mig en nyere sportster fra 2000-2006, de er til at finde til prisen, og sådan en ville jeg godt turde købe privat hvis den ellers var velholdt. Jeg kender et par stykker som køre på dem, og det er kun positivt. Minuser er at jeg lige knapt er 190, er rent fysisk er sportsteren jo ikke så stor. Uden at ville fornærme nogen... så er sportsteren i min optik heller ikke en ''rigtig'' har Harley, no offence.

- Anden løsning er at finde en (igen) lidt ældre sag fra midt 70'erne til start 80'erne. Det er som jeg ser også til at finde rundt omkring til de 100.000kr. Denne skulle så nok købes igennem forhandler. Jeg kender ikke rigtig noget til de maskiner, så er det også hvad man vil kalde noget gammelt skrammel??? Jeg har intet imod at skulle skrue og vedligeholde, det skal bare ikke være som den gamle Ironhead, hvor man næsten brugte flere timer i værkstedet end på vejen. I så fald, ville jeg hellere vælge en nyere Sportster, og så have noget mere driftsikkert.

...Sidste mulighed er at udsætte drømen et par år endnu, dog vil jeg nok aldrig komme til at ofre meget mere end 150.000kr på en motorcykel. Så en stor sprit ny HD bliver det aldrig til! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer HD - hvilken?
Kommentér på:
Overvejer HD - hvilken?

Annonce