{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

HD Buell??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen:-)

Da jeg solgte min 650 Drag Star sidste år, er det begyndt at krible lidt for meget i fingerne efter at komme ud at køre igen:-)
Jeg går så og overvejer at købe en Buell Fierbolt XB12R.
Jeg har prøvekørt sådan et bæst et par gange og syntes at den er skide fed at køre på, men hvordan er den generelt?
Har Buell nogle svagheder eller er der andre ting som jeg lige skal være opmærksom på?
Det skal lige siges at jeg vil købe en fra ny.

Håber at der er nogle af jer som kan svare og har et godt kendskab til disse mc`er.

Pierre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HD Buell???
  • #1   2. maj 2006 Hej Pierre

Jeg kan da godt forstå din kriblen, jeg havde det på samme måde da jeg skulle vente på min nye mc efter jeg solgte min dragstar.

Jeg havde også kigget lidt på Buell, men jeg ikke lige råd smiley

Jeg fandt lige denne her:

(link fjernet)

held og lykke med dit mc valg.

Max

• #2   2. maj 2006 jeg har selv overvejet sådan en på et tidspunkt, men som en buell ejer fra AA sagde til mig ,så skal du sgu kunne lide at køre på baghjul, ellers lad være!
    han mente at den var lidt belastende at køre på, fordi man har en tildens til at gi den gas.....konstant
    men jeg synes den er rigtig fed..
    held og lykke

• #3   2. maj 2006 Hekto B:

Hvad jeg ved så er olie tanken indbygget i bagsvingeren, måske det kan hjælpe lidt på det;-)

Pierre

• #4   5. maj 2006 hey jeg har haft en og den var der ingen problmer med den er vildt griner at kører på men kun som legetøj....har billeder af den herinde

hilsen anders

Kommentér på:
HD Buell???

Annonce