Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Huset i Herning
  • #1   20. maj 2014 Jeg synes at de virker ekstremt dyre med deres reservedele...

• #2   20. maj 2014 og så har de ikke styr på hvilke reservedele de rent faktisk har, men for at svare på dit spørgsmål - nej! smiley

• #3   20. maj 2014 Du har aldrig overvejet den der smarte hjemmeside der hedder GOOGLE??

Prøv det nu lige ikke ??

http://bit.ly/RS6hhk

• #4   20. maj 2014 om så det var det sidste sted at købe en motorcykel, så ville jeg hellere hoppe på tungen

• #5   20. maj 2014 de har nogle trælse trælse anmeldelser på trustpilot..

• #6   20. maj 2014 Morten - nu ikke så smart vel. Jeg har læst på trust pilot med mere. MEN NU har jeg lyst til at spørger herinde.. er det et problem "Team tegneseriehold" ???

• #7   20. maj 2014 Dækmanden. må jeg spørger hvorfor ? Dyre MC priser ? dårlig service ? eller har du bare oplevet noget negativt ?

• #8   20. maj 2014 Uden forhåbentlig at drukne i ubehagelige vredesudbrud ... prøv at søge herinde, så skal du bare se løjer smiley

• #9   20. maj 2014 Niels B - Enig, gjorde jeg også inden jeg skrev mit indlæg, fandt dog ikke noget relevant ?! smiley

• #11   20. maj 2014 Morten - Du virker ellers sådan?
    Hvis det et problem for dig, så gå lige så stille forbi emnet, istedet for at spille kloge åge. Jeg altid i kamp og bestemt ikke arrogant. God aften.

• #12   20. maj 2014 Meysam: Seriøst, kan du ikke finde ud af søgefunktionen??

Du virker yderst arrogant, du spørger om viden, og vi er flere der fortæller det ligge lige for næsen af dig..

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/sogeresultat?sort=5&search=mc%20huset

Det du læser ud af følgende link, er at manden lover guld og grønne skove, men levere i bedste fald sminkede lig..

Derudover så fylder han dig med så meget lort, at du til sidst vil føle dig som en slamsuger. Så jo, er du ude efter en lang og yderst spændende oplevelse ud i mærkelige aftaler, tvivlsomme forhold og ikke mindst yderst tvivlsomme motorcykler, der uden undtagelse har været genopbygget..

Så god fornøjelse...spender alle dine sparepenge... eller prøv søge funktionen..

Var det direkte nok for dig, hvis du virkeligt ikke selv magter at tilegne dig viden, der er SÅ nemt tilgængeligt.så lær at affinde dig med du bliver snydt.

• #13   20. maj 2014 Morten - Tak for din indstats. Sætter jeg pris på.
    Ærgerligt du ikke kender mig på det personlige plan så.
    Du virker nu ellers som en karl smart her på MCG. men hey skal der være plads til vel.

Menp prøver dog lige igen.
    Hvis jeg har lyst til at oprette et indlæg om emnet, så gør jeg det, er det et problem for dig, så kunne du bare have holdt dig væk.

Det kunne være der var kommet flere personer til med nye erfaringer, som endnu ikke har haft mulighed for at udtrykke sig.

• #14   20. maj 2014 Så altså selv deres "nye" 0 km cykler er genopbygget/malet ?

• #15   20. maj 2014 Tjaaa nu er det dig der oplever at der ikke er så højt til loftet her , og jeg oplevede det igår pga. forkert eller ikke retvisende overskrift, og så skulle jeg høre for det , og en gammel i gårde herpå skulle da lige lave et skriv også og stikke snuden frem og 3 medløbere skulle da lige like, så vil anbefale dig at gøre som jeg , brug filter/Ignorer funktionen smiley og ja lyder som om at der skal du holde dig væk fra smiley

• #16   20. maj 2014 Det er ikke lige stedet som har de bedste rygter.. Nogle har været heldige men flere har været uheldige, tit er det fra flere skadede cykler som er skruet samme, og de har nærmest ikke kørt nogle km,
    Personlig så vil jeg ikke købe der ude, det er jo frit for men kan kun anbefale at man skal være på vagt,

• #17   20. maj 2014 Det var lige godt pokkers......Det lyder som om at de er værre end da mc hjørnet lå på roskildevej i Kbhstrup, var sikker på ingen nåede de platugler til sokkeholderne men lyder klart som om at dem i Herning også er i den tunge negative ende,hvor er det grimt smiley

• #18   20. maj 2014 Jeg har kun købt stumper der oppe eller forsøgt. Skulle selv skrue dem af og da jeg skulle til at betale var prisen den samme som nye dele, så dem fik de lov at beholde. Jeg har for nogle år siden kigge på en Ducati 748R der oppe, og i annoncen stod der "ægte R model" desvære var det ikke en R model men en skadet cykel der samlet med del fra et anden skadet cykel fra Tyskland der dog var en R model
    Jeg ville aldrig købe en cykel hos dem

• #19   20. maj 2014 Tusind tak for jeres svar. Er hermed taget med i mine overvejelser.

• #24   21. maj 2014 Det er, og bliver en skod butik. Har selv haft elendige oplevelser med ham. Og dem jeg kender der har handlet derud, kommer heller aldrig tilbage efter den behandling de fik.

Nej hop du bare udenom det svindler butik, og find en anden cykel et andet sted smiley

• #25   21. maj 2014 Hvad er det enlig for en cykel du har kig på der ude

• #26   21. maj 2014 Tak som sagt for jeres svar. Har besluttet mig for ikke at handle der alligevel.

Kommentér på:
MC Huset i Herning

Annonce