{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

MC-Huset {{forumTopicSubject}}

Hey.. ville lige dele med jer at jeg var over i dag i Malmø til åbent hus hos MC-Huset ((link fjernet) Skal lige sige at de har laaangt flere motorcykler end dem der er på hjemmesiden, de har åbentbart ik fået dem alle op.

Vejret var perfekt i dag, sol, varme og næsten ingen vind. En virkelig fed dag, og der var mange besøgende deroppe. Sjovt nok var der en 20 stk harley'er, som var vildt imponerende, overhørte dog også at der var nogle danskere der (på svenske plader), hehe... bare en fed dag i dag... ville lige dele med jer andre..

og så er der lige et link jeg fandt hos gruppen HOC her på mch som jeg synes var ved, og ville lige også dele det med resten af jer: http://www.youtube.com/watch?v=U2olCKnTVPI

Håber i alle for en skiiide god weekend, og se at få kørt noget mc!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC-Huset
  • #1   31. mar 2007 Darn...undskylder lige stavefejlene smiley

  • #2   31. mar 2007 Yes! Bare arme, så er man sq rocker smiley

  • #3   31. mar 2007 Altså de harley'er der var der, det var nogen folk selv kom på, hehe. det var ik noget de solgte...

    synes meget det var "sort/hvidt" derude, der var "kun" harley'er og racere...no middle ground.. hehe... og det var klart cruiserne der hyggede sig mest når man så dem velfornøjede tøffe af sted.. hehe...

    der står mange fede maskiner derude, inden for i forretningen har de nye mc'er og bagved i et "telt" har de en udstilling af "brugte" mc'er.. i øvrigt var der rigtig mange der kørte i dag i Malmø og omegn.....

    ... de har stadig åbent hus i morgen så vidt jeg husker..så det ku være en ide at tage derop og lige kikke, eller tage op til Adolf Gustavs Torg og få sig en kaffe på en af de mange cafér.. hehe...


Kommentér på:
MC-Huset

Annonce