{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.941 visninger | Oprettet:

MC-Huset {{forumTopicSubject}}

hej alle..

Jeg har i tankerne tænkt at købe en mc hos MC-Huset..

http://www.mc-huset.dk/index.php?option=com_autostand&Itemid=0&func=detail&id=1388

Men da jeg tilfældigt slår Mc-huset op kommer der mange klager om at de bedrager og ikke er ærlige om hvad man køber.

er der nogle der kan tale for at jeg skal holde mig fra dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC-Huset
  • #1   20. mar 2012 Det er som regel kun de dårlige historier man hører, dette gælder mc huset og brdr jensen, og de dårlige handler alene kan de ikke leve på. Hvis det er den mc du vil have så go for it, bare se dig for

  • #2   20. mar 2012 Ps. Jeg ville ikke handle der selv

  • #3   20. mar 2012 Vil da lige sige at jeg har købt min der....
    Har kun ros til dem for god betjening og en god vare til en fair pris.

    Eneste måske lidt negativt var at de var lidt længe om at levere den ....men aligevel så skulle den jo ikke ud at køre før der blev vejr til det smiley


  • #4   20. mar 2012 Jeg er lidt ligeglad,hvad ry et handelshus har, så længe jeg bliver behandlet ordentlig....

    Man er altid to om at handle - snak dog med dem og lad være at skrive på noget før du er klar


  • #5   20. mar 2012 Jeg har købt en fireblade ved mc-huset og har ik det mindste at klage over:)
    Men jeg tror det er en god ide at man ved lidt om hvordan en motor skal lyde og hvordan den skal køre inden man handler der:)


  • #6   20. mar 2012 Jeg handler der ikke igen, det er HELT sikkert..

    Jeg købte en "fabriksny" ombytningsmotor (med opstartsgaranti, selvfølgelig) til min gamle GS´er, men da jeg fik den lukket op var den endnu mere smadret end min egen originale motor! Metalsplinterne pissede ud ad bunden af den!
    Da jeg så ville aflevere den igen, var der ikke den undskyldning han ikke ku´ fyre af, for ikke at tage den retur. Først da jeg var nødt til at true med advokat gik han med til at annullere handlen.
    Så nej, jeg kommer der ikke én gang til..!

    Det er nok heller ikke for sjov, der findes SÅ mange dårlige anmeldelser af ham.


  • #7   20. mar 2012 der har bare været en del her inde via nogle andre tråde der advare mod dem smiley

  • #8   20. mar 2012 er det ikke også et mistænkeligt km tal?

  • #10   20. mar 2012 problemet er jo at jeg har lavet en aftale om at få den lev den 1 april, men ja intet er skrevet under og det kun samtale via tlf (det var inden jeg så alt dette) så ville jeg da bare være sikker?


  • #11   20. mar 2012 Jeg har lige haft en sag hvor de også var indblandet ( ikke en sag med dem ) og den hjælp og den snak og brev/mail veksling der har været imellem mc huset og mig har kun været positivt ( lidt lange svar tider kan forkomme, da ejer Michael fare rundt som en skoldet ski.... ) det er en stor forretning så lidt grus i maskinen går der jo nok altid, men sund fornuft og lidt omtanke kommer man langt med.
    Så er det den du vil have så go`for it...


  • #12   20. mar 2012 Skid på den aftale.. Find en anden..

  • #13   20. mar 2012 f... har bare fået en god forsikrings pris igennem ham!? hvilket jeg ikke har fået andre steder.. hmmm

  • #14   20. mar 2012 Du synes ikke en 6 år gammel maskine, der ikke engang har kørt 1000km pr. år, til en meget favorabel forsikring, forhandlet gennem en noget anløben sælger, ikke lyder som lidt af en chance at tage??

    I så fald du vælger at gennemføre en handel med ham, så sørg for at gå ALT igennem med en lup, inden du skriver under på noget som helst. Og få ALLE aftaler skrevet ned på slutsedlen!
    Tjek stelnummer, cyklens generelle stand, slutseddel, forsikringsbetingelser, pengeoverførsler, alt.
    Tillid er godt, men kontrol er bedre.


  • #15   20. mar 2012 Det kunne godt ligne en cykel, som er blevet genopbygget. Det lave KM-tal og farven..

    KIg eventuelt her og læs de sidste to anmeldelser. Ham den sidste taler for så vidt for 25 andre kunder.

    http://www.trustpilot.dk/review/www.mc-huset.dk


  • #16   20. mar 2012 jeg har aldrig sat mine ben dernede, og om så drømmecyklen stod der, ville jeg aldrig i 100 år bevæge mig inden for døren.. og det er ud fra det jeg har hørt her på galleriet.. så hellere køre en trillebøre end købe mc dernede

  • #17   20. mar 2012 jamen er det ikke bare fordi DU har haft en dårlig oplevelse? har lige talt med Michael selv, som faktisk lyder real nok, og der er jo også 2 års reklamationsret og op til 1 års garanti på ?

    De levere den her på sjæland og kan da kigge den igennem og evt kører den ud til anden mc værksted og tjekke den. uden jeg har skrevet under på noget..

    Han siger at mcén er fra 2006 og først er taget i brug i 2009, derfor lavt km tal.. den er blevet malet om efter tidligere kundes ønske som var Hvid/blå i farven


  • #18   20. mar 2012 Har været dernede engang med en kammerat vi skulle se om vi kunne finde et sæde til hans motorcykel, vi bliver så sendt derop hvor de har alle deres dele og selv for lov til at finde et,,, fair nok smiley
    Da vi så kommer ned vil vi gerne se på nogle hjelme, der blev de bare siddende inde på deres kontor, ligesom de ikke gad give nogle rådgivning omkring hjelm køb, da vi gik ud blev vi enige om det var sidste gang vi viste os inde os dem. de gad jo ikke sælge noget..


  • #19   20. mar 2012 Claus, jeg prøver blot at advare dig mod en rigtig træls oplevelse.. Om du vil ta´ mit ord for gode varer eller ej er for mit vedkommende ligegyldigt, men nu har jeg prøvet..
    Om ikke andet kan du jo tage en tur til Søby-træf og høre hvad andre dér siger om ham..


  • #20   20. mar 2012 jeg forstår det bare ikke, hvis man har reklamationsret og garanti, så er det vel hans opgave at lave dem hvis der sker noget...?


  • #21   20. mar 2012 jeg har valgt at stoppe "aftalen med Michael" af grunden at jeg selv er blevet meget usikker og ikke har lyst til at købe mc nu.. prøver at finde ud af hvad jeg så gør ang. mc.

    Tak for jeres svar


  • #22   20. mar 2012 Mange af deres mc´er er genopbygget og ofte af mange stumper far mange årgange
    Man har hørt mange historier og man må sige der er MEGET langt mellem de gode
    Jeg ville personligt ikke købe mc der

    Bemærk mange af deres cykler er nymalet stel ?? Thjaa en skæv stel skaller jo der hvor den er skadet !! så maler man jo stellet


  • #23   20. mar 2012 hehe sandt nok smiley

  • #24   20. mar 2012 Tja hvis det er den MC du vil have og ikke kan finde andre der passer i pris og km, så tag da ud og kig på den og vurder den selv.
    Hvis den først er indreg. i 09, kan jo ses på regattest, så passer km nok meget godt med det forbrug de fleste har på deres mc.

    Mht garanti så er det sikkret ikke noget du får brugt for, med mindre det er større ting, set i lyset af du bor på sjælland.

    PS. hvis du køber så få lige en klar forlygte på igen, sort forlygte går det bare lidt for nemt for den emsige betjent smiley


  • #25   20. mar 2012 jeg køber ikke smiley

  • #26   21. mar 2012 Fuck det er da utroligt at de kan holde liv i sådan en forretning, for stedet ser jo fint ud.
    Jeg har nemlig også altid hørt dårligt om dem, men har altid undret mig, da det jo ligner et "sobert" sted. Hm, skinnet bedrager smiley


  • #27   22. mar 2012 Ja men det er der andre grunde til som så ikke behøver at komme her !!
    Men da man bor forholds tæt på og kander nogle som kender noget til det så er det ikke så svært at forstå
    De er også forsikret .. og brugen ufine metoder


  • #28   22. mar 2012 Kørte for nogen år siden den lange vej til mc huset for kigge en aprilia som jeg var lun på.

    Men den var ulden og tilsyneladende bygget op af mange spændende dele fra indtil flere aprilia modeller og årgange.
    Skyndte mig at køre igen.



  • #29   22. mar 2012 Et andet lille firma der gør i genopbyggede mc'er er Auto85. Og de gør ikke folk opmærksom på det, medmindre man selv spørger ind til det. Og det er jo langt fra alle der lige tænker på det, når man køber hos en forhandler. Men det gælder om at være kritisk og holde øjnene åbne.


  • #30   22. mar 2012 Købte selv for mange år tilbage en VFR som jeg heller ikke selv var opmærksom på at der var genopbyg - forhandleren sagde heller ikke noget før senere ! Det var dog ingen af de omtalte.

    Opdagede det første gang jeg skulle vaske, der var et ret stort hak i svinggaflen et underligt sted. Så viste det sig at tændings låsen havde været limet sammen + at lednings net ikke just var samlet alt for heldigt. Der var farve forskel på forgaffel ben m.v. da de åbenbart kom fra indtil flere forskellige motorcykler. Jeg gad ikke gøre noget ud af det da jeg egentligt fik en god bytte pris + at der var langt til denne forhandler.

    Der behøver jo ikke at være noget galt med en genopbygget mc - hvis ellers de vitale dele er iorden + at finish m.v. er ok.


  • #31   22. mar 2012 Nej men sælger burde have pligt og alm pli, til at fortælle køber om evt genopbyg. Alle ved jo at prisen falder når noget har været skadet af større betydning. Og Auto85 er ikke ligefrem billigere end andre tilsvarende som ikke er genopbyggede.

  • #32   24. jan 2013 de er gode nok.jeg blev fint behandlet og fik en fair handel,men michael snakker meget,så træk lidt fra men det gælder alle sælgere i den brance,snak med jørgen på værkstedet super ok fyr,100 % reel

  • #33   23. feb 2013 Købte i marts 2012 min cbr 929 hos MC-huset, fik en kanon behandling og en fin byttepris, på min vtr 1000!
    Der har ingen problemer været med den, kørte 17.000 km i 2012!
    Havde også læst alle de skræk historier, med nogle der købte så billigt at man ikke kunne tro det!
    Mit råd - kig ordentligt efter og tag et par kammerater med, som er mere kritiske en dig selv. (Når man er brændt varm på noget, ser man ikke altid bagsiden)
    Jeg vil helt sikkert købe hos MC-Huset igen!


  • #34   23. feb 2013 Der er vel en årsag til at ikke en af hans MC'er står i original farver, de ligner alle nogle der er blevet dyppet i en spand maling...
    Ps. Jeg ville ikke købe MC der....


Kommentér på:
MC-Huset

Annonce