{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

MC huset {{forumTopicSubject}}

Har i sidste uge handlet med MC-huset og fået de dele jeg rent faktisk havde bestilt :)) kort leveringstid , fin service , prisen var endda også den aftalte !
Måske er jeg bare en ud af tusind der er heldig , men lidt ros skal de da ha når det nu er :)))

Havde ellers hørt så meget og håbede det bedste og frygtede det værste .... osv.
men prøvede lykken og fik en win/win situation der


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC huset
  • #1   28. feb 2007 ja jeg turde sgu ikke, har været igennem det helvede der hedder mc-huset

  • #2   28. feb 2007 Har kun købt brugte dele hos MC huset, men til aftalt pris.
    Ikke noget fis, delen var lagt frem til mig, så jeg ikke skulle rende rundt og lede efter det.
    Men det kan godt betale sig være lidt kræmmer smiley


  • #3   28. feb 2007 kim korekt, men der er bare for tit sket fejl det sted.
    manglede en ankerplade til min rf da jeg var styrtet, tog der op, fandt en der var defekt, og skulle svejses... i alu, men trods alt bedre end det jeg havde, det ville han have 50%af nypris for...
    har også en bekendt der købte en motor der udefra, men løfte om at den var nyrenoveret... da den kom på cyklen raslede den så han tog den til en mekker... motoren var smadret fuldstændig, da han så snakkede mid Michael fik han besked på at det var ham selv der havde smadre den ved at starte den engang... mc huset, vil kun bruge dem til skruer og andet.. for de snyder og det er min holdning... er du i tvivl så tjek andre indlæg her på galleriet.


  • #4   28. feb 2007 ved det godt, og håber da bestemt også at de har spændt hjelmen og er kommet ind i kampen.. for stedet er jo guld hver for os der gerne bygge lidt om på maskinerne

  • #5   28. feb 2007 Har lige handlet der... Fin service mm. (brugte dele)
    btw. det er jo et rent slarafenland : )


  • #6   28. feb 2007 Om dette er godt eller skidt vil jeg ikke udtale mig om, men her er min erfaring.
    Motoren på min mc var kaput og jeg ville gerne have en 900 motor i. Kigger på nettet og ser mc huset har en liggende. De har prøvet at lave denne ombygning en 5-6 gange før og vil gerne lave det på min. Det passer fint for så kan jeg afmontere alt plastic og tank og lakere dette imens.Vi aftaler følgende.
    Tid: De har lidt travlt, men det vil tage 2-3 uger.
    Justering: De har jo rullefelt, så motoren bliver sat i og leveret fuldt justeret.
    Prisen: ja det vil rund regnet koste xxxxx kr.

    Det tager 4 uger og 3 dage. Og prisen er nu helt fast. Det var det overslag jeg fik ved indlevering. Og det var altså til min fordel, for hvis vi gjorde alle timer op og lagde prisen på alle de bolte der var brugt var det i hvert fald mere end overslaget. Om det er rigtigt ved jeg ikke, for der var ingen arbejdskort eller kvittering.
    Da jeg henter mcen, er luftfilterkasse og diverse slanger ikke monteret.
    Den er ikke justeret for deres rullefelt er ude af drift.

    Jeg Kommer hjem med mcen og monterer alle de nylakerede dele og strammer de løse slanger på motoren...!! og er klar til at køre. Men gearkassen virker ikke. Det er svært at skifte gear og den hopper af gear. Mc husets forklaring: nu havde de jo ikke haft tanken til mcen, så de havde ikke kunnet prøvekøre den rigtigt. Så er det jeg tænker, er det ikke en ophugger? har de virkelig ikke en tank der passer. Nå afleverer kawaen og får den tilbage efter 14 dage. Det var en fjeder i gearkassen som var defekt.

    Simon


  • #7   28. feb 2007 jeg har nu altid været heldig med de ting jeg har købt hos mc-huset, men man skal ha god tid når man er over hos dem, de har satme travlt og har desværre ikke altid den fornødne tid til kunderne i butikken, men har nu altid selv fået lov til at gå rundt og rode i deres lager

  • #8   28. feb 2007 har i et telefon nummer til dem eller noget.. skal lige have kontakt i dem ang en GSX-R 250

  • #9   28. feb 2007 deres hp adr er www.mc-huset.dk

  • #10   28. feb 2007 Jeg har hentet næsten alt det jeg skal bruge Mchuste til min SV for at lave den om fra N til S, det har nogle gange taget mange timer der ude for at finde det jeg skulle bruge og ham Michael er da også total forvirret til tider, men ellers en ok behandling.

    Hoejer.... Kig på forsiden, den reklame i midten,,, hvis den ikke er blevet skiftet ?


  • #11   28. feb 2007 Jeg handlede en gang en brugt forlygte hos MC-HUSET, jeg fik prisen oplyst over telefonen og accepterede, de havde iøvrigt lygten liggende... "allerede" 3-4 uger efter kunne jeg så hente den på posthuset(der må være langt til Herning). Men nu var prisen en anden... Dum og desperat som jeg var betalte jeg og så glad ud. Da jeg så pakkede den ud var der heller ikke pærer i, så de skulle også indkøbes.... Summa sumarum, havde jeg købt en sprit ny havde den kostet 75kr mere inkl. pærer og alt, og jeg havde haft den i løbet af en uge.. Så jeg var da lidt skuffet...

  • #12   28. feb 2007 Købte en "Fabriksny" motor til min RF'er, med en brugt gearkasse efter aftale. Jeg fik den efter 6 mdr. (ja, I læste rigtigt), jeg undrede mig ved udpakningen, at der var "manuel" koblingsgreb på koblingsdækslet i stedet for den hydraliske som Alle RF'ere har, jeg åbnede motoren og de viste sig at de havde monteret en 6 gears gearkasse, hvor alle RF'ere kun har 5 gear!!! Ringede igen igen til Michael hvor jeg endnu engang fik en bortforklaring. Jeg har nu mont. min egen gl. gearkasse i den "fabriksnye" motor, som helt tydelig ikke var fabiksny da den havde kørt adskellige km. (hvor mange er jeg desværre ikke klar over). jeg handler aldrig med Mc-huset nogensinde mere. Pengene skulle betales kontant da fragtmanden kom og havde efter mange tlf. samtaler med Michael fra mc-huset så lidt tiltro, at jeg ikke turde sende motoren retur, da jeg ikke var overbevidst om at få mine penge igen. Bare min dårlige erfaring og håber den er enkeltstående...

  • #13   1. mar 2007 Tillæg til ovenstående.

    Alle "RF 900" forstås. (600'eren har 6 gear og kabel til koblingen og 900'eren har 5 gear og hydralisk kobling)


Kommentér på:
MC huset

Annonce