2.988 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mc-Huset.. Mc-Huset..

Hej gutter..

Jeg har kig på en mc Mc-Huset ved Herning.
Jeg kender dem overhovedet ikke, så jeg vil gerne høre oplevelser med dem.
Da man ikke må hænge nogen ud herinde, så må i hellere skrive de knap så gode i PB, hvis der ellers er nogen..
Jeg har kig på en cykel til ca 150K og de skal have min Fireblade i bytte.

Mvh Sonny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc-Huset..
  • #1   5. maj 2011 jeg købte min zx10 dernede, den har kørt uden problemer i 5 år, så der var der intet, ødelage mit bundkar en dag, og skulle finde en brugt, ringede derned, og han blev der, selvom han havde travlt, til jeg havde fundet den.. så min mening er god shop, men det skal så også siges, at andre har ikke haft samme oplevelse, og så igen, tror jeg du kan ved alle forhandler, gør som jeg. stol på dit hjerte og øje, find de fejl du kan, og ellers tag den derfra

• #3   5. maj 2011 Sådan en 80 år gammel mand, som dig Sonny, finder sgu nok de fejl der er:)

• #4   5. maj 2011 Jeg har kun erfaringer med deres ophug/reservedels salg. Og må sige at jeg ikke er særlig imponeret... Langt fra!! De lover og lover og fortæller hvor dygtige de er. Men når det så kommer til stykket virker det hele meget useriøst og rodet. Fik aldrig de stumper jeg spurgte på. Men de har altid været høflige. Og næsten ringet tilbage hver gang de lovede det smiley

• #5   5. maj 2011 hvis det var mig...ville jeg ikke turde bruge mine penge der.

• #6   5. maj 2011 Takker for svar allle sammen..

Allan R:
    Hehe, ja alderen begynder at trykke..

Kommentér på:
Mc-Huset..

Annonce